בן שמעון לקראת מכבי חיפה: "סומך על השחקנים שלי"

מ.ס אשדוד נערכת למשחק מול מכבי חיפה (איצטדיון הי"א, 20.45) במוצ"ש. בן שמעון מתלבט באם לפתוח עם שלושה בלמים. השחקנים הזרים הנבחנים, ישוחררו.
רן בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד נערכת לקראת משחק הצמרת מול המוליכה מכבי חיפה במוצאי השבת (איצטדיון הי"א, 20.45). הקבוצה ערכה היום אימון מסכם ונראה כי המאמן רן בן שמעון מתלבט באם לשחק עם שלושה בלמים, כשעומרי בן הרוש יהיה הבלם הנוסף לצד טימותי אוואני וננאד צבטוקביץ'. כל הסגל, כולל הפצועים, למעט השוער רועי משפתי, יעמוד לרשותו של בן שמעון.

בן שמעון, התייחס למשחק: "משחק נגד מובילת הטבלה שמשחקת כדורגל יוצא מן הכלל. יריביה שמחייבת אותך להישאר מרוכז לאורך זמן. אבל גם לנו יש קבוצה טובה שאוהבת לשחק כדורגל ואוהבת לשחק מול קבוצות שנותנות לשחק כדורגל. זה הופך את המשחק למסקרן מאוד ואני סומך על השחקנים שלי".

אגוזי.

מי שהצטרף לאימונים הוא השוער עומר אגוזי, שיהיה השוער שני ליואב ג'ראפי מהמשחק הבא, בוודאי עד לאחר הניתוח המיועד למשפתי במפשעה, שיאלץ אותו לחזור בעוד כחוד וחצי. נראה כי כל הנבחנים הזרים ישוחררו ולא יוחתמו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך