יש תרופה לקורונה? תרופה שפותחה באיכילוב ריפאה מעל 96% מהחולים שקיבלו אותה

הטכנולוגיה נוסתה לראשונה בבני אדם על שלושים מטופלים קשים. ב-29 מתוכם המצב הרפואי השתפר תוך יומיים-שלושה. מספר המתים מאז פרוץ המגפה חצה את ה-5,000. כרגע אין תרופות לקורונה בעולם, וההתפתחות הזו מסעירה את העולם המדעי והרפואי.

האם אנחנו מתקרבים לפריצת דרך חשובה? מעתה לא רק חיסון נגד קורונה, אלא גם תרופה שמרפאת? יתכן מאוד שכן. התרופה המדוברת היא ייצור ישראלי.

EXO-CD24 הינה תרופה חדשנית, כחול לבן, ממוקדת מטרה, שפותחה על בסיס מחקרים רבי שנים במעבדתו של פרופ' נדיר ארבר, במרכז הרפואי תל-אביב. התכשיר מיועד לחולים בינוניים-קשים, כדי למנוע את ההידרדרות למצב קשה.

זוהי תרופה חדשנית, מצילת חיים, שיוצרה בבית החולים איכילוב. היא ריפאה מעל 96% מהחולים בקורונה שקיבלו אותה. מדובר בפיתוח של פרופ’ נדיר ארבר שחוקר את חלבון CD24 בהקשרים של סרטן. את החלבון נתנו ל- 30 חולי קורונה במצב בינוני וקשה. כ- 29 החלימו בתוך ימים ספורים, כיומיים שלושה. כעת נערכים לשלב השני בניסוי ובקהילה המדעית אומרים כי מדובר בתוצאות משמעותיות מאד.

עכשיו מגישים בקשה לוועדת הלסינקי במשרד הבריאות כדי להמשיך את הניסוי. כרגע אין תרופות לקורונה בעולם, וההתפתחות הזו בהחלט מסעירה את העולם המדעי והרפואי.  בתוך כך, משרד הבריאות מעדכן הערב כי מספר המתים בישראל מאז פרוץ המגפה חצה את ה-5,000, ועומד כעת על 5,001.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך