מנהלת הליגות לקבוצות: "מהרו לקבוע את החיסונים לשחקני ואנשי הצוות"

המנהלת ממליצה על תיאום עצמאי של כל קבוצה דרך קופות החולים בסמוך למקום מגוריו של כל שחקן. יו"ר המנהלת כלפון: "אני מפציר בכם לשוחח אישית עם כל השחקנים, הצוותים המקצועיים והמנהלתיים על הנושא ועל חשיבות ההתחסנות מפני נגיף הקורונה".

ארז כלפון יו"ר מנהלת ליגות הכדורגל בישראל, שלח מכתב לקבוצות בו ביקש מהם להתחסן. חלפון: "החיסונים הינם קריטיים ליציאה מהמשבר העצום הפוקד את המדינה בכלל ואת ענף הכדורגל בפרט".

במכתב כתב כלפון:

כידוע לכם, החל מהיום , משרד הבריאות מאפשר לכל אזרח מעל גיל 16 להתחסן כנגד נגיף הקורונה. החיסון נמצא בטוח לשימוש על ידי הגורמים הרפואיים המוסמכים במישור הבינלאומי ומשרד הבריאות קורא לכל האזרחים להתחסן.

לאחרונה עקב עליית התחלואה בקרב הקבוצות, אנו חווים קשיים אדירים בקיום משחקי הליגה. לצערנו למרות הכללים הנוקשים שהחלנו על עצמנו, מספר קבוצות חוו תהתפרצויות של המחלה אשר גורמות להפסקת פעילות זמנית, דחיית משחקים ואף עשויות לסכן את קיום וסיום העונה וזאת לאחר המאמצים הכבירים והמשותפים שכולנו משקיעים לקיום הליגות ולהבאתן לסיום ספורטיבי בעונה מורכבת וקשה זו.

לאחר שמשרד הבריאות פתח את האפשרות להתחסן לכלל האוכלוסייה מגיל 16 ומעלה העברנו שאלונים וסקרים ביחס לפוטנציאל המתחסנים הנוכחי בקרב הקבוצות וקיימנו שיחות רבות עם ראשי הקבוצות בנושא. לאחר קבלת התשובות וניתוח הנתונים עולה כי האופן היעיל ביותר לביצוע החיסונים הינו תיאום עצמאי של כל קבוצה דרך קופות החולים בסמוך למקום מגוריו של המתחסן (ולא ביצוע כלל החיסונים במקום מרוכז). באופן זה, כל קבוצה תוכל לשלוט ולנהל את הליך החיסונים של שחקניה ואנשי הצוות ולחלק את ימי החיסונים ביחס למועדי משחקי הקבוצה בסמוך לחיסון הראשון והשני, לרבות חלוקת תפקידים (למשל הפרדה בין מועדי החיסון של שוערי הקבוצה) ובאופן זה להמנע מהיעדרות שחקנים במקרה של תופעות לואי לאחר ביצוע כלאחד משני החיסונים.

נוסיף, כי אנו נמצאים בשיחות עם ראשי משרד הבריאות על המשך יישום פרוטוקול ניהול הליגה תחת נגיף הקורונה ובהחלט יתכן מצב כי עם הפחתת התחלואה ולאחר הערכת מצב מחודשת, שחקנים ואנשי צוות אשר יהיו בעלי "תו ירוק" יזכו לפטור מהבידוד הביתי אשר הינו חובה כיום לכל השחקנים והצוותים המקצועיים וזאת לעומת מי שיבחר לא להתחסן (וזאת למעט כמובן מי שיציג אישור רפואי שאין ביכולתו להתחסן).

אני מפציר בכם לשוחח אישית עם כל השחקנים, הצוותים המקצועיים והמנהלתיים על הנושא ועל חשיבות ההתחסנות מפני נגיף הקורונה. החיסונים הינם קריטיים ליציאה מהמשבר העצום הפוקד את המדינה בכלל ואת ענף הכדורגל בפרט. אנא מהרו לקבוע את החיסונים לשחקני ואנשי הצוות של הקבוצה. בכדי שנוכל לבצע מעקב אפקטיבי ולפעול בהמשך מול משרד הבריאות לביטול חובת הבידוד הביתי, נבקש כי תעבירו אלינו נתונים באופן שוטף על כל מתחסן וזאת בהתאם להודעה שתשלח בנפרדבהמשך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך