בגלל הסגר: יעקב טומרקין לא ייצא לתחרות 'הגולדן טור' בניס

הסיבות - סגירת נתב"ג וגם בשל איסור הכניסה למדינות אירופה למי שאינם אזרחי האיחוד האירופי. דניס לוקטב מאשדוד, יישאר בטנריף עם נבחרת ישראל שעורכת שם אימונים.
טומרקין. (צילום: באדיבות איגוד השחייה)

יעקב טומרקין, השחיין האולימפי מאשדוד ומיכאל לייטרובסקי, אשר היו אמורים לחבור לנבחרת בתחרות 'הגולדן טור' בניס, לא יטוסו לתחרות בשל סגירת נתב"ג והן בשל איסור הכניסה למדינות אירופה למי שאינם אזרחי האיחוד האירופי. השניים יערכו בסוף השבוע גם הם אימוני הדמיית תחרות, על מנת לעמוד בתכנית המקצועית שהוצבה וימשיכו בתכניות האימונים שלהם בארץ.

גם נבחרת ישראל בשחייה, אשר מרביתה שוהה בימים אלו במחנה אימונים בטנריף, בינהם דניס לוקטב מאשדוד, ויתרה על השתתפותה בתחרות בניס בסוף השבוע הקרוב ובמקומה תיקח חלק באליפות האיים הקנריים שתיערך בטנריף. מדובר בתחרות שנתית, המשמשת כתחרות קריטריון עבור השחייניות והשחיינים מהאיים לאליפות ספרד והשחייניות והשחיינים הישראלים קיבלו אישור מיוחד להשתתף בה וישחו בימים שישי ושבת.

שחייניות ושחייני הנבחרת בטנריף. (צילום: באדיבות איגוד השחייה).

יו"ר איגוד השחייה, סימון דוידסון: "המצב המורכב, הן בארץ והן באירופה, מאלץ אותנו כאיגוד לחשוב באופן יצירתי ולעתים לשנות את התוכניות תוך כדי תנועה על מנת למקסם את התכנית המקצועית ולהגיע בצורה מיטבית לתחרויות המטרה. בעצה אחת עם יועץ העל של האיגוד דייויד מארש, מאמן הנבחרת לוקה גברילו, ומאמן המשימה חנן שטרלינג הנמצאים בטנריף, הגענו למסקנה כי ויתור על התחרות בניס יהיה ההחלטה המקצועית הטובה ביותר בשלב זה, שכן הנבחרת עוברת מחנה אימונים פשוט מעולה בימים אלו. בהזדמנות זו אני שב ומזכיר כי מלבד שחייני הנבחרת והסגל המורחב, ישנם עוד אלפי שחייניות ושחיינים אשר יושבים בבתיה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך