מנהל מחלקת קורונה באסותא אשדוד: "ככל שנקדים לצאת מהסגר הנוכחי נקדים להיכנס לסגר הבא"

ד"ר אסף פרץ, על רקע חילוקי הדעות והדיונים בדבר יציאה אפשרית מהסגר: "להפסיק לדבר במושגים של תאריכים - לדבר רק במושגים של מספר החולים ומקדם הדבקה".
ד"ר אסף פרץ מנהל מחלקת קורונה ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד

ד"ר אסף פרץ מנהל מחלקת קורונה בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, התייחס היום, רביעי, לשאלה האם לסיים את הסגר, או להמשיכו. לדבריו:  "ככל שנקדים לצאת מהסגר הנוכחי נקדים להיכנס לסגר הבא". ד"ר פרץ מוסיף: "צריך להפסיק לדבר במושגים של תאריכים – לדבר רק במושגים של מספר החולים ומקדם הדבקה".

ד"ר פרץ, שבמחלקה שלו  28 מטופלים מתוכם 18 במצב קשה, 6 בינוני ו-4 קל, המשיך: "במבחן התוצאה אין שינוי אמיתי במספר החולים הקשים, בין היום לערב כניסתו לסגר. מטרת הסגר היא להוריד למינימום את מספר החולים הקשים, המטרה לא הושגה והמסקנה ברורה.כל עוד מקדם ההדבקה הוא סטטי ועומד על r1, יציאה מסגר תהיה בלתי אחראית. לצערי, אל מול הנתונים ניתן לומר בבטחון, כי יציאה מסגר בתנאים הנוכחיים מבטיחה כניסה לסגר חדש תוך שבועות מספר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך