28 חולי קורונה מאושפזים באסותא מתוכם 20 במצב קשה

עדכון מביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: בבית החולים מאושפזים 28 מטופלי נגיף הקורונה.20 קשה 2 בינוני 6 קלים. מנהל בית החולים: "האחריות לשמור נמצאת אצל כל אחד ואחת מאיתנו"
בית החולים אסותא אשדוד
ביה"ח אסותא. צילום: נתנאל פריאנטי

על רקע נתוני הנפטרים בחודש ינואר אומר מנכ"ל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, ד"ר ארז ברנבוים: "יותר מ 1400מתים בחודש ינואר, מדובר בכרבע מכמות הנפטרים מאז פרוץ המגיפה.

אין ספק שזהו נתון לא מעודד, שמביא לידי ביטוי את המשמעות של הופעת המוטציות החדשות של הוירוס . אף על פי כן, *זו תהיה בריחה מאחריות מצד כל המעורבים להטיל את האשמה רק באבולוציה שעבר הנגיף*. בישראל לא מתקיים סגר אמיתי, וההנחיות הן לעיתים קרובות בגדר המלצה בלבד. בסופו של יום הנתון ממחיש עוד יותר שלצד הפתרונות שמציעה הרפואה והמרוץ לחיסון ולהתחסנות, האחריות והיכולת לשנות מציאות נמצאת בידי כל אחד ואחת מאיתנו. עם זאת, אני מקווה שבפרק הזמן הקרוב נוכל להתעודד מתוצאות החיסון ולראות בנתונים האלה רגע שחור וחשוך שבא לפני עלות השחר"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך