פקח עירייה הציל את מסמכיו הרפואיים של תושב שזרק אותם בטעות לפח האשפה – צפו

התושב זרק אותם בטעות לפח אשפה "טמון". בלעדיהם לא יכול היה להגיע לטיפול רופאי. הפקח אלמוג פרץ הגיע מיד למקום, הוציא את המסמכים ואפשר לאיש טיפול רפואי חשוב.
הפקח ליד הפח אליו נפלו המסמכים. (צילומים: עיריית אשדוד)

תושב העיר המתגורר ברובע ב', הלך הבוקר  לכיוון קופת החולים. רגע לפני היציאה לדרכו, עצר בפח אשפה "טמון" והשליך את שקית האשפה לתוכו. רק אח"כ הוא שם לב, כי בטעות גם השליך את מסכמיו הרפואיים החשובים אותם הוא לקח בדרך לקבלת טיפול רפואי .

עובד הפיקוח העירוני, אלמוג פרץ אשר משמש גם כפקח הרובע והיה בשגרת העבודה, נקרא לעזרה ע"י תושבת הרובע אשר פרדשה אותו בקרבת מקום, וביקשה את עזרתו אותו אדם.  אלמוג, הגיע למקום והבחין באדם מבוגר לחוץ מאוד. הוא הרגיע  אותו ולאחר מכאן ניגש לטמון והוציא את המסמכים לשמחתו של התושב, שמיהר לטיפול בקופת החולים.

התושב עם המסמכים שהוצאו.

הפקח העירוני – אלמוג פרץ מספר : "ראיתי את תחושת ההקלה והשמחה של התוש.  שמחתי איתו ביחד לאחר הוצאנו את המסמכים. הוא היה מאושר והמשיך בדרכו לקבלת הטיפול רפואי".

ראש מנהלת רובע ב -אורי סבח :  "אנו רגילים לקריאות תושבים שהשליכו דברי ערך,תכשיטים ,כסף ועוד לפח. מבחינתי מסמך רפואי הוא בעל הערך הגבוה ביותר ובמיוחד לאוכלוסייה המבוגרת".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך