יו"ר מכבי אשדוד: "אנחנו מיואשים מהמצב הזה"

ארמונד אסולין, יו"ר אשדוד מביע את תחושותיו ואכזבתו על העובדה שהליגה הלאומית בכדורסל טרם חזרה לפעול. אסולין: "אותם מקבלי החלטות לא מבינים שהליגה הלאומית קרובה לקריסה מנטלית ואולי גם כלכלית".
ארמונד אסולין יו"ר מכבי אשדוד.

"אנחנו מיואשים מהמצב שבו הליגה הלאומית לא חוזרת לשחק. אני לא מבין מה ההבדל ביננו לליגת על? הרי שתי הליגות האלה (ליגת על ולאומית) מוגדרות כליגות מקצועניות". כך אמר היום ארמונד אסולין, יו"ר מכבי אשדוד, קבוצת הכדורסל מהצמרת הליגה הלאומית.

אסולין המשיך: "עד כמה שאני זוכר מספר השחקנים שמשחקים על הפרקט זהה בשתי הליגות, כל התפעול זהה, אז למה בליגת על משחקים ובליגה לאומית אסור? לא מבין את ההחלטות ההזויות של משרד הספורט והבריאות אלא אם השיקול העיקרי שהכריע זה כמה לחץ ליגת על הפעילה על מקבלי ההחלטות"

אסולין מסיים: "אותם מקבלי החלטות לא מבינים שהליגה הלאומית קרובה לקריסה מנטלית ואולי גם כלכלית. השחקנים מתאמנים ללא תכלית (בקבוצות שמרשות להם להתאמן ולא לצאת לחל"ת) וממתינים בקוצר רוח לשוב ולשחק. אם לא תתקבל החלטה לחזור מיידית למסלול שוטף של הליגה לא אתפלא אם יהיו קבוצות שיאבדו עניין בהמשך העונה. אנחנו פשוט ביאוש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך