קאני גול סקי. צמד ובישול של קניקובסקי העניקו לנתניה ניצחון 0:3 על אשדוד

שחקן אחד ניצח את מ.ס אשדוד. גבי קינקובסקי מנתניה עם צמד ובישול שלח את אשדוד, במשחק חלש שלה,לעשות חושבים. אשדוד שגברה בסיבוב הראשון 0:4 על נתניה, אשדוד ספגה את הפסדה הגבוה העונה 0:3.
ג'ראפי הפעם מצילח לעצור. (צילומים: טל אקוקה).

לא היה חסר שהתוצאה מהסיבוב הקודם תחזור על עצמה. רק הפוך.  אז אשדוד הביסה את נתניה 0:4. הפעם זה היה קרוב, רק שנתניה הייתה זו שהביסה 0:3 את אשדוד. אשדוד לאחר ניצחון על בני יהודה, הגיעה בכדי ניצחון נוסף, וירדה במשחק מהחלשים ביותר שלה, עם הפסד צורב לנתניה. איש המשחק של נתניה היה גבי קינקובסקי עם צמד ובישול. זה היה הפסדה הגבוה ביותר העונה של אשדוד.

אשדוד החזיקה במחצית הראושנה את הכדור. נתניה הייתה בחלק הזה אחראית על השערים.. אוואני (4) הגיב להגבהה של אזולאי עם נגיחה שעמוס נאלץ לזנק בכדי להדוף. אבל בזה בעיקר הסתכמו העיניינים. שליטה ללא תכלית. דווקא נתניה הייתה זו שעקצה פעמיים.

זה התחיל בדקה ה-34, כשקינקובסקי סיים שער עם הרבה רצון ועם לא פחות טעיות בהגנת אשדוד, ברשת. 4 דקות למחצית אותו קניקובסקי ניצל חור בצד שמאל של אשדוד למסירה, וג'אבר עשה מזה 0:2, לנתניה. אשדוד בבעיה.

בן שמעון במחצית הראשונה. לא היה מרוצה ממה שראה.

אשדוד הייתה חייבת שער מהיר. אזולאי (58) בעט כדור חזק מ-25 מטרים כדור נהדר ועמוס היה במקום. בדקה ה-64 טום בן זקן כמעט נכנס לקטוגרית שער העונה. הוא בעט ממחצית המגרש כשקלט את דני עמוס מחוץ לשער, זה היה קרוב מאוד ועמוס מנע גם שער מצמק, גם אי נעימות מעצמו וגם מבן זקן אולי את שער העונה.

נתניה מצידה התקרבה בהתקפה היחידה במחצית לשלישי. קינקובסקי כמעט כבש מזוית קשה (78) למשקוף של ג'ראפי.  אשדוד לחצה ונתניה ירדה לשמור על התוצאה. בריהון (80) החמיץ שער בטוח, לפני שקניקובסקי, איש המשחק בהתקפת יחיד שוב ניצל טעות בהגנת אשדוד קובע 0:3.

אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (טוריאל, 76), אוואני, צבטקוביץ', קמהאני, באגיוקו (אבו עקל, 46), גורדנה (בריהון, 76), אזולאי, כנען (בילו, 46), דוד (יחזקאל, 46), באיו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך