בניחוח של פעם: עיצוב באמצעות בריקים

כאשר מדובר בעיצוב הבית הפרטי שלנו, אנחנו לא מוכנים להתפשר, ובצדק. כשנכנסים לבית חדש או מעוניינים לערוך קצת שינויים בבית ישן, רוצים בעצם להעניק לבית מראה ביתי, חמים ונעים, תחושת ביתיות נוחה שתלווה אותנו גם אחרי שנצא מהבית.

אחת הדרכים המקוריות יותר לעשות זאת היא עיצוב באמצעות בריקים, עיצוב שאת יתרונותיו כדאי בהחלט להכיר מקרוב, במיוחד אם אתם עומדים בפני החלטות גורליות בכל הקשור לעיצוב.

מהו בעצם חיפוי בריקים?

הבריקים הם למעשה לבנים שיכולות להגיע בכמה צבעים. יש הבוחרים לעצב בעזרת בריקים לבנים, אחרים נוטים יותר לחום בהיר או צהבהב ויש המחפשים בריקים בגוון אדמדם. הבריקים מעניקים לכל קיר או אזור אווירה אחרת, שכן הם בולטים בייחודיותם. לא מדובר בקיר לבן וחלק גרידא, אלא בקיר בעל חיפוי שיש לו נפח, הוא בולט לעומת מקומות אחרים.

מדוע הפכו הבריקים לבחירה המושלמת לעיצוב הבית?

עיצוב באמצעות בריקים משדרג את הבית באופן משמעותי. אם אתם מחפשים רעיונות לעיצוב שבו חושבים מחוץ לקופסה, הבריקים הם שעושים את כל ההבדל. רוצים לדעת עוד? קבלו את כל היתרונות של הבריקים:

  1. מראה כפרי או אלגנטי, לבחירתכם.

אוהבי טבע וניחוח של פעם אוהבים את הבריקים החומים-צהובים המזכירים את העיצוב הישן הכפרי הטוב. בריקים מסוג זה מתאימים כחיפוי לאזורים כמו המטבח, חדר האוכל או הסלון. רבים רואים בבריקים ביתיות וחמימות, ולא יוותרו על המראה. כמו כן, מי שמחפש עיצוב מודרני ואלגנטי יותר, יכול להזמין חיפוי מבריקים לבנים שייצור את האפקט המושלם ויתמזג עם העיצוב הקיים.

  1. שיטה של פעם טובה גם להיום.

חיפוי בריקים נבנה בשיטה של פעם. בימינו קיימות שיטות בנייה מודרניות, אך דווקא החיפוי באמצעות בריקים משמר את המסורת, שכן הוא נבנה לבנה אחר לבנה. חיפוי זה מוכיח עד כמה שיטות מסורתיות תורמות לצו האופנה של ימינו, בייחוד כאשר מדובר בעיצוב בתים.

  1. מעלים את ערך הדירה.

חיפוי בריקים מיוחד המעניק נפח וצורה אחרת לכל חלל שבו תבחרו להכניס אותם, מעלה את ערך הדירה. גם אם השקעתם בעיצוב הדירה, אך בסוף אתם מעוניינים להשכיר או למכור אותה, תוכלו בהחלט להעלות את המחיר שלה בעקבות העיצוב של הבריקים.

  1. משמרים את הטמפרטורה בחדר.

לבריקים יש יכולות בידוד טובות. חם בחוץ? הם משמרים את תחושת הקירור בבית. קר בחוץ? הבריקים יבודדו בין הקירות הפנימיים לבין הקור שבחוץ. בידוד איכותי זה חוסך רבות בצריכת החשמל, ואתם לא צריכים להדליק אמצעי חימום או קירור לעתים תכופות.

  1. ידידותיים לסביבה.

הבריקים מיוצרים למעשה מחומרים ממוחזרים. הם מיוצרים מלבנים שבעברן שימשו לבנייה, וכעת מוצאות את דרכן אל החיפוי. כך שבמקום שהבריקים האלה ייזרקו לפח, הם משמשים כיצירת אמנות של ממש בתוך הבית הפרטי שלכם.

  1. משתלבים טוב עם חומרים אחרים.

חיפוי בריקים משתלב היטב עם חומרים אחרים. דוגמה לחומר כזה הוא העץ. אם אתם רוצים ללכת עד הסוף עם אווירה כפרית, טבעית וביתית, כדאי לשלב עיצוב בריקים עם רהיטים מעץ. כך תיווצר אווירה ביתית מושלמת.

  1. מגוון רחב של עיצובים.

כפי שהזכרנו מקודם, הבריקים מגיעים בצבעים שונים, כמו גם בגדלים שונים. תוכלו לבחון קטלוג בריקים ולבחור את העיצוב המתאים לכם ביותר.

אם נסכם, ראינו מדוע עיצוב באמצעות בריקים הפך לאחד העיצובים המבוקשים ביותר בישראל. אם גם אתם רוצים להוסיף מראה ייחודי לחדרי הבתים או אם אתם מתגעגעים לעיצוב כפרי בניחוח של פעם, כדאי לפנות לחברה מקצועית, מנוסה ואמינה המספקת שירותי חיפוי בריקים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך