כיצד ביטוח רכב אונליין יכול להוזיל את לכם את מחירי הביטוח?

מהיום כבר לא צריך להמתין לנציג טלפוני בשביל לקבל מענה ולבטח את הרכב. ביטוח רכב אונליין הינו פתרון יעיל ומהיר, את זה כבר כולנו יודעים, אבל האם ידעתם שביטוח אונליין חוסך לכם גם כסף ומוזיל את מחירי הביטוח?

לפני שאתם מתחילים לגלות סקפטיות ריכזנו לפניכם את כל הסיבות של איך ביטוח רכב אונליין חוסך לכם כסף!

ביטוח רכב אונליין – למה דרך האתר המחיר נמוך יותר?

כן, זה ידוע שהמחירים באתרי הביטוח תמיד מוזלים יותר מאשר המחירים אותם תקבלו כאשר אתם מדברים עם נציג. התופעה פופולרית לא רק בביטוחי רכב אלא בכל דבר כמעט, החל מרכישת מוצרי יוקרה כמו רכבים ועד הזמנת נופש בבית מלון.

  • כוח אדם – כמעט כל חברה היום מנסה לצמצם כוח אדם ולהחליפם במחשבים, השאלה בין אם זה נכון או לא נכון הומנית וכלכלית היא שאלה שלא נדון בה.
    מה שכן ניתן להסיק הוא שמחיר הביטוח עבור הלקוח בסופו של דבר הופך למשתלם יותר לאחר צמצום הוצאות מצד החברה.
  • השוואת מחירים – מי שעושה ביטוח רכב אונליין בוודאי ייתכן ועובר את התהליך דרך אתר של השוואת מחירי ביטוח אונליין, החברות מודעות לכך שרבים מהלקוחות שלה מגיעים דרך אתר להשוואת מחירים ופועלות בהתאם. באתרים אלו התחרות רק גדלה וגדלה, ללקוח מאוד פשוט לסנן חברות ביטוח לפי מחיר ולכן החברות מציעות ביטוחים מוזלים יותר (הצעת המחיר שתקבלו באתר לא תמיד תהיה זהה לזאת שתקבלו מול נציג).
  • מסלולים – מכירים את זה שאתם בשיחת טלפון עם נציג מכירות והוא מתחיל לפרט לך במהירות את כל ההטבות שתוכל להשיג, אבל למעשה אתם לא מצליח להבין כלום?
    ביטוח רכב אונליין מציג לך את כל המסלולים אליהם אתה יכול להיות שייך בצורה מפורט וברורה. מרבית הלקוחות שמבטחים דרך האתר מבטחים דרך מסלולים שונים, החל ממסלולים עבור סטודנטים ועד מסלולים עבור דתיים או נהג זהיר.

למה לא כולם בוחרים דרך ביטוח רכב אונליין אם כך?

בינינו… אין חברת ביטוח אשר תכעס אם תבטחו במחיר יקר יותר. הוזלת המחיר נוצרה בשל התחרות הגדולה שיש בין חברות הביטוח כיום, בדרך כלל החברות הקטנות לא יצליחו לעמוד בהצעות המחירים של חברות הביטוח הגדולות, אך תמיד יש לשים לב לאותיות הקטנות. חלק בוחרים שלא לבטח אונליין מחוסר ידע שהתשלום שם מוזל יותר, ואילו האוכלוסייה המבוגרת מעדיפה לשמוע קול אנושי בשביל לבטח את הרכב בביטחון.

אנו סבורים כי התהליך לביטוח הרכב אונליין הינו הליך פשוט המתאים לכל גיל, מרבית חברות הביטוח יצרו תהליך פשוט ומפורט בכדי להקל על כלל האוכלוסייה, גם על נציגי השירות מפני עומס.
כל מה שנותר לכם לעשות הוא השוואת מחירי ביטוח ובחירת החברה אצלה תבטחו את הרכב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך