מבצע החסיונים נמשך: 20 אלף מבוטחי מכבי התחסנו באשדוד

המתחסנת ה-20,000 של מכבי באשדוד: אילה אוחיון בת ה-18, בני נוער בגילאים 16-18 יכולים לזמן תור לחיסון

מבצע החיסונים נמשך: מכבי שירותי בריאות בעיר אשדוד חיסנה את המתחסן ה-20,000 מבין חבריה בעיר. אילה אוחיון, בת ה-18 ותלמידת כיתה י"ב מאולפנת אשדוד, היא המתחסנת העשרים אלף בעיר, אשר חוסנה היום במתחם החיסונים של מכבי במתנ"ס ספרא ברובע י"ב.

כמו כן במכבי מעדכנים כי החל מהשבוע, ילידי השנתונים 2003-2004 מוזמנים לקבוע תור לחיסון קורונה באפליקציה, באתר או במוקד מכבי *3555. מאחר ומדובר בקטינים, יש להגיע למתחם החיסונים בליווי הורה לקבלת החיסון, ולהציג תעודת זהות על פי חוק. באם לא מתאפשר ליווי הורה יש לשלוח עם המחוסן/ת אישור חתום על ידי אחד ההורים, בציון תעודת הזהות של ההורה החותם. בכדי לשמור על בריאות המטופלים ולמנוע התקהלות, ההגעה למתחמי החיסונים הינה רק על פי תור מוזמן מראש לחיסון.

קרן שכטר אזולאי, ראש מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות: "מבצע החיסונים נמשך בקצב גבוה ועלינו לשמור עליו כך. מכבי במחוז הדרום פרוסה בעשרות נקודות ואתרים בכדי להנגיש את ביצוע החיסונים ככל הניתן לתושבים. אנחנו ממשיכים להרחיב את השירותים לקראת פתיחת החיסונים לכלל האוכלוסיה וקוראים לציבור לצאת ולהתחסן – כי רק יחד ננצח את המגיפה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך