"SET ME FREE" הוא השיר הזוכה שייצג את ישראל באירוויזיון 2021

הערב ב- כאן 11 במשדר "השיר שלנו לאירוויזיון", נבחר SET ME FREE לשיר שתבצע עדן אלנה באירוויזיון 2021 בהולנד

הערב (ב׳) הוכרז השיר המנצח שייצג את ישראל באירוויזיון 2021 ברוטרדם שבהולנד, במסגרת המשדר החגיגי "השיר שלנו לאירוויזיון" ששודר ב- כאן 11, בהגשת לוסי איוב.

כזכור, אלנה הייתה אמור לבצע את השיר Feker Libi אלא שאז פרצה מגיפת הקורונה והאירוויזיון נדחה והוחלט כי אלנה תייצג את ישראל באירוויזיון אך עם שיר אחר כנדרש משאר הזמרים. בתום הליך בחירת השיר, שהקנה לקהל את הזכות להצביע ולהשפיע על השיר שייצג את ישראל באירוויזיון נבחר השיר חופשיה   Set Me Free. בחירת השיר התבססה על הצבעות הקהל בשבוע שקדם למשדר ובמהלך המשדר. ההצבעה נחתמה לפני הערב ובתום ספירת התוצאות הוכרז השיר הזוכה.

אלנה (צילומים: אלעד ויסמן)

עדן אלנה: "תודה רבה לכל היוצרים והמלחינים שלקחו חלק בתחרות. אני מתרגשת מהבחירה ומבטיחה לעשות את הטוב ביותר בשבילכם. הייתה לי חוויה מדהימה ומכאן אני עם הפנים קדימה לקראת האירוויזיון במאי הקרוב".

גמר האירוויזיון ישודר ב- כאן 11 ב- 22 במאי 2021 (כשחצי הגמר הראשון, בו משתתפת גם עדן אלנה, ישודר ב- 18 במאי וחצי הגמר השני ב- 20 במאי).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך