כל מה שחשוב לדעת על החלפת צילינדר

חזרתם הביתה מאוחר מהבילוי והמפתח נתקע בדלת? נכנסתם לדירה חדשה? זה הזמן להזמין מנעולן מקצועי שיחליף לכם את הצילינדר.
צילום:freepik

במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין צילינדר למנעול, מתי תצטרכו להחליף את הצילינדר וגם, מה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנעולן? כל התשובות.

צילינדר בדלת – מה זה בכלל?

הרבה לקוחות מתבלבלים בין מנעול לצילינדר והאמת היא שגם מנעולנים מקצועיים נוטים להשתמש במושגים הללו איך שבא להם. אז אם ננסה לעשות סדר בעניין אחת ולתמיד, נסביר כי הצילינדר זה המקום אליו מכניסים את המפתח בדלת.

המפתח נכנס לתוך הצילינדר על מנת שהמנגנון יכול לסובב את הבריחים שבו וכך נפתחת הדלת. למרות שהשוק מציע היום מגוון רחב של צילינדרים, רובם עובדים על פי אותו עיקרון ממש.

המקרים בהם תצטרכו להחליף צילינדר

יש מגוון מקרים בהם תצטרכו להחליף צילינדר בדלת, חלקם קשורים לתקלה כזו או אחרת וחלקם לצרכים אישיים שלכם כלקוחות. למשל במידה ואיבדתם את המפתח למשל, תצטרכו להחליף צילינדר על מנת שלא לאפשר לאדם שגנב לכם את המפתח לפרוץ לכם לבית.

בנוסף, במידה ואתם נכנסים לדירה חדשה, מומלץ מאד להחליף צילינדר. במידה ומדובר בדירה יד 2, אתם לא יודעים היכן המפתח הזה הסתובב. גם במידה ומדובר בדירה חדשה מקבלן, כמות בעלי המקצוע שקיבלו את המפתח לדירה שלכם הוא גדול ומומלץ לא לקחת סיכון.

במידה והמפתח שלכם נשבר בתוך הצילינדר, לא תהיה לכם שום ברירה ותצטרכו להזמין מנעולן מקצועי שיחליף לכם אותו. גם במידה והמפתח לא מצליח להיכנס בצורה חלקה לצילינדר וגם שימון שלו לא עזר, תצטרכו להחליף אותו.

טיפים חשובים על העבודה

לפני שאתם מזמינים את המנעולן, ודאו מראש מה העלות הסופית של העבודה, כולל עלות הצילינדר. הרבה מהלקוחות שמקבלים הצעת מחיר מהמנעולן נוחלים אכזבה קשה כשהם מגלים שהמחיר שהוא שלח לכם לא כולל את עלות העבודה שלו.

בנוסף, ודאו שאתם מקבלים מוצר חדש באריזה שלו ולא איזה צילינדר משומש שכבר הותקן אצל לקוח אחר. ודאו שהמנעולן פותח את האריזה מול העיניים שלכם וגם נותן לכם 5 מפתחות חדשים.

חשוב לציין – אין שום קשר בין עלות העבודה לסוג הדלת שיש לכם בבית. לכן, במידה ואתם נופלים על מנעולן שאומר לכם שיש דלת מיחדת ושהוא צריך לגבות מכם 200% על העבודה, המשיכו בחיפושים אחר מנעולן אחר.

ברוב המקרים צילינדר מגיע עם אחריות לשנה, אך עדיין מומלץ מאד לוודא זאת עם המנעולן מראש. בכל מקרה, את האחריות התעקשו לקבל בכתב על מנת שיהיה לכם למי לפנות בשעת הצורך.

לפני שמזמינים מנעולן

לפני שאתם מזמינים מנעולן נסו לעשות כמה פעולות בעצמכם. למשל, במידה והמפתח לא מצליח להיכנס למנעול, פשוט נסו לשמן את הצילינדר, אולי זה יעזור. במידה ואיבדתם את המפתח, נסו להיזכר אולי יש לכם מפתח גיבוי אצל אחד מהשכנים שלכם.

בכל מקרה, על מנת לקבל שירות מהיר, בחרו הזמינו מנעולן מומחה באזור מגוריכם. במיוחד אם מדובר שבעות המאוחרות של הלילה, אתם ודאי תרצו שהמנעולן יגיע אליכם כמה שיותר מהר ושתוכלו להיכנס הביתה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך