עוד 100 מחשבים נתרמו למשפחות וילדים במיזם "מחשב לכל ילד"

את המיזם מפעיל מישל ביטון בעזרת טכנאים שמתנדבים לתקן ולהשמיש את המחשבים שנתרמים. את 100 המחשבים תרם יאיר בן שימול, מנכ"ל גולד אלקטריק. הם יועברו לילדים ומשפחות שלא יכולים להרשות לעצמם לקנות מחשב.
מישל ביטון מקים המיזם ויאיר בן שימול שתרם את המחשבים.

פרויקט "מחשב" לכל ילד שמפעיל מישל ביטון מאשדוד, הוא פרויקט מבורך. בפרויקט לוקח מישל ביטון והטכנאים המתנדבים איתו, מחשבים משומשים שנתרמים, מתקנים אותם, משמישים אותם ונותים אותם לכל ילד או משפחה באשדוד ובאיזור, שלא יכולים להרשות לעצמם מחשב.

את 100 המחשבים האחרונים תרם יאיר בן שימול מנכ"ל 'גולד אלקטריק ישראל', חברה המספקת שירות תיקון למוצרי חשמל ביתיים. עתה יעביר ביטון את המחשבים לטכנאים שעושים את עבותדם כאמור בחינם. המדובר ביעקב מלול מחברת אפיקים, שי אלקיים מ'ג'ט קופ'י ומרלן וויסבלום מדאם.פי.טקס' .

יעקב מלול מימין ומישל ביטון. פרויקט מבורך.

מישל ביטון: "זה ממלא את ליבנו. עכשיו זה יילך לטובת ילדים ומשפחות שצריכים את המחשבים הללו.  עד כה חילקנו 390 מחשבים. עתה יש לנו עוד 100 לתת. חלקם יילכו לחונכי וילדי פרוקייט פר"ח ולעוד אנשים נוספים שכבר ביקשו מאיתנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך