עדן בן זקן ועידן רייכל בסינגל חדש "מתגעגעת אותך"

עדן בן זקן ועידן רייכל הוציאו הבוקר (ב') את הסינגל "מתגעגעת אותך" בשיתוף פעולה מסקרן
שיתוף פעולה מסקרן (צילום: דניאל אלסטר)

עדן בן זקן (27) ועידן רייכל (44) שניים מהאומנים היותר מוערכים במדינה, יצאו הבוקר בשיתוף פעולה חדש ומסקרן כשהוציאו ביחד את הסינגל "מתגעגעת אותך".

את השיר כתבו והלחינו עידן רייכל ואבי אוחיון לעיבוד של רייכל ומתן דרור. השיר מספר על הקשר של רייכל עם ביתו הקטנה סלומה שהתגעגעה אליו בזמן שהיה בסיבוב הופעות מסביב לעולם.

עידן רייכל סיפר על הכתיבה ועל השיר: "'אבא… אני מתגעגעת אותך'. בגיל 4 בחרה סלומה, בתי הקטנה, במשפט הכול כך מיוחד הזה לבטא את הגעגועים אליי כשהייתי רחוק. היא הייתה סופרת את הלילות עד שאחזור והייתה שואלת 'כמה עוד לילה טוב עד שתחזור?' והייתי עונה לה עוד 'חמישה לילה טוב', עוד ‘ארבעה לילה טוב’ וכך כל ערב. והיא, חשבתי, מביטה לירח מחלון חדרה ומתגעגעת אותי. אבי אוחיון ואני קוראים לסלומה 'המשוררת'. כל כמה ימים היא באה עם משפט חדש או תובנה מרגשת ואנחנו כותבים אותה בדרכנו. כל פעם מחדש. ועדן המקסימה – ברגישות רבה הופכת, בשירה פשוטה ומרגשת, את השיר הזה לשיר געגועים מיוחד משלה, אולי לשוקי, אולי למישל. אז תיהנו ותחשבו בלב על האנשים שאתם מתגעגעים אותם".

להאזנה לשיר "מתגעגעת אותך" לחצו כאן

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך