ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי:"יום עצוב לתושבי אשדוד, לא ניתן להשלים עם הפגיעה בשוטרים"

בהודעה שהוציא ראש העיר, הוא חיזק את ידי המשטרה ותקף את המפגינים:"הערבות זה לזה מחייבת את כולנו לשאת באחריות ובמאמצים לעצירת המגיפה"
צילום: לירון מולדובן

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי התקשר למפקד תחנת אשדוד ולמפקד מרחב לכיש וחיזק אותם לאחר העימות היום בו נפצעו 13 שוטרים, במהלך מאמצי המשטרה לאכוף את תקנות הקורונה. לא ניתן להשלים עם הפגיעה בשוטרים בעת מילוי תפקידם, וזהו יום עצוב לאשדוד, שידועה בשקט הקיים בה בין מגזרים באוכלוסיה, ושמרבית הציבור החרדי כמעט ככולו, נוהג באחריות ושומר על הכללים, למען הבריאות והחיים של הקהילה והעיר כולה, הוסיף ראש העיר.

לצערנו, חלק קטן מהציבור, לא רק שאינו שומר על ההנחיות אלא אף בוחר לנקוט באלימות כלפי שוטרים במשמרתם, בשמירה על בריאותם וחייהם של אותם תושבים שעל ידם הם מותקפים. וזאת, למרות האיפוק כלפי הציבור הזה ומאמצי השכנוע שלהם מאז תחילת הסגר.

היום, פניתי שוב לליבה של המנהיגות הרוחנית והפצרתי להורות על הפסקת הפרת ההנחיות, שתכליתן היא שמירה על החיים של כולם. הערבות זה לזה מחייבת את כולנו ללא יוצא מן הכלל, לשאת באחריות במאמצים לעצירת המגיפה הנוראה שאינה מבחינה בין אדם לאדם ובין מגזרים ודעות, במיוחד בימים אלה בהם המחלה גורמת לתחלואה, סבל רב, ותמותה גבוהים כל כך.

רק באחריות ובערבות הדדית זה לזה, נצליח להתגבר בעזרת השם על נגיף הקורונה, סיכם ד"ר לסרי את הודעתו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך