לא חזרו מהסגר. הפסד 2:1 לאשדוד מול מכבי פ"ת.

שער בדקה ה-90 קבע את גורל משחק החזרה מהסגר ואת התוצאה - 1:2 למכבי פ"ת. מ.ס אשדוד יצאה למשחק צמרת מול פ"ת, היה ברור שיהיה משחק לא פשוט. אשדוד עלתה ליתרון ראשונה (דין דוד), ספגה שוויון מפנדל ושער בדקה ה-90.
יחזקאל כובש את השער הראשון. (צילומים: טל אקוקה).

הדרך לאירופה, בוודאי לפלייאוף העליון, עוברת דרך מכבי פ"ת ואיצטדיון "המושבה". מ.ס אשדוד השלישית פגשה בחוץ את מכבי פ"ת החמישית, והיה ברור שזה יהיה משחק פתוח שבסופו מי שתיקח את הנקודות תעשה עוד צעד חשוב בכיוון הנכון. זה נגמר עם 1:2 למכבי פ"ת משער בדקה ה-90 . אשדוד עוד לא חזרה מהסגר.

אשדוד עלתה ראשונה על הלוח. בדקה ה-16 לאחר לחץ של מכבי פ"ת באגיוקו נגח מ-20 מטרים  מעבר לקו הגנת מכבי פ"ת ושגיב יחזקאל עשה מזה שער מעל ינקו 0:1. אשדוד התחילה ללחוץ אחרי השער ודווקא אז היא ספגה. אינברום (23.), נכנס לרחבה והוכשל על ידי צבטקוביץ'. קופר כבש את הפנדל – 1:1.

9 דקות לסיום המחצית פ"ת עלתה ליתרון. העניין הוא שהיה זמני. ליאל עבדה כבש שער, אבל ה-ואר פסל אותו בנבדל, כי לופטה שבעט, ואילץ את ג'ראפי להדוף בדרך אל עבדה, היה בנבדל. נפסל ובצדק. עם התוצאה הזו ירדו הקבוצות למחצית. אשדוד ידעה שהיא תריכה לבוא ביכולת אחרת למחצית השנייה.

קופר משווה בפנדל.

אשדוד פתחה את המחצית השנייה טוב יותר. היא זו שהייתה הדומיננטית ולא נתנה לפ"ת לנהל את הקצב.  רן בן שמעון הכניס את שלומי אזולאי בכדי ללחוץ עוד (62) על פ"ת, שמבחינתה הבהירה גם היא שיש פה קבוצה לא רעה בצד השני.

שתי הקבוצות החזיקו בכדור, אבל לא הגיעו למצבים מסוכנים ליד שני השערים. נראה כיאלו הם כבר "מבינות" שתהיה פה חלוקת נקודות. אבל זה לא קרה. מכבי פ"ת במתפרצת הצליחה לכבוש בדקה ה–90 ולקחת את כל הנקודות עם ניצחון 1:2.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, אוואני, צ'בטקוביץ', קמהאני, באגיוקו (הרוש, 62), גורדנה, כנעאן (בילו, 74), יחזקאל (דהן, 83), באיו (בריהון, 77), דוד (אזולאי, 62).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך