"אם לא תהיה ברירה נדרוש מהאיגוד את גביע המדינה"

הדובר, עופר קושמרו יו"ר קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד. קושמרו מנסה כבר זמן רב לערוך את משחק גמר הגביע של השנה שעברה, מול מכבי ראשל"צ, שנקבע בהחלטת הנהלת האיגוד כי ייערך. קושמרו: "אני לא רוצה להגיע לזה. רוצה לזכות במשחק ולא על ה"שולחן הירוק". מכבי ראשל"צ זכתה באליפות וזה היה בסדר. על ה"שולחן הירוק", אם יתחמקו שם או באיגוד, נדרוש אפילו בבית משפט את גביע המדינה". הקבוצה נתקלת בבעיה להביא ארצה את חברתו של הזר הגרמני גאבור לנגהאנס בגלל הקורונה.

עופר קושמרו יו"ר קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד לא מתכוון לוותר. כבר מאז הסתיימה העונה שעברה באופן חד צדדי בגלל הקורונה, הוא הפך עולמות לקבל החלטת הנהלה כי גמר הגביע מול מכבי ראשל"צ, אליו העפילה הקבוצה, אבל הוא לא נערך בגלל הקורונה, ייערך. לבסוף ההחלטה הזו עברה. אבל מאז הוא מרגיש שיש בראשל"צ או באיגוד, מי שמתחמק מקיום המשחק הזה.

אבל קושמרו כאמור לא יוותר. לעיתון 'המגזין אשדוד' הוא אומר בצורה גלויה שלא משתמעת לשתי פנים: " אנחנו הוליכים על הגביע חזק. מכבי ראשון מנסה למסמס את הגביע. אנחנו כרגע לא יכולים לדבר על כלום, כי עד שלא חוזרים לפעילות מלאה, לא יכולים לדבר הרבה. אבל איך שנחזור לפעילות מלאה, אנחנו נדרוש לאלתר, לקיים את משחק הגמר. גם אם נקבע את זה בבית משפט. מכבי ראשון זכתה על השולחן הירוק באליפות וזה היה בסדר מבחינת כולם. אנחנו עושים הכל בתיאום איתם ועם האיגוד לנסות למצוא תאריך מקובל  לגמר, אבל אם יהיה ניסון להתחמק נלך עם זה עד הסוף ונדרוש מהאיגוד את גביע המדינה". קושמרו שלח מספר תאריכים לראשל"צ ולאיגוד והוא מחכה לתשובה. אבל כמו שזה נראה הוא רוצה להשיג גביע היסטורי, מבחינתו עדיף על הפרקט, אבל אם לא תהיה ברירה אז בהחלטת איגוד.

קושמרו עם גביע ווינר. רוצה גביע המדינה.

השוער רג'יצ'יץ מילוש יצא לחופשת מולדת בסרביה והספק כבר לחזור, עם כל אישורי הבריאות הנחוצים. מי שלא יצאו הם השוער הראשון טומיסלב סטויקוביץ', גם הוא סרבי, שהעדיף להישאר בישראל והזר הגרמני גאבור לנגהאנס.

לגבי לנגהאנס, הרי שיש לו בעיה. חברתו הפולניה לא יכולה להגיע לארץ. בישראל לא מאפשרים למי שאינם נשואים להביא ארצה בקלות את בנות זוגם, בגלל הקורונה. נוצר מצב שהוא הרבה לבדו והחשש שזה ישפיע על מצב רוחו. בהנהלה מבינים ומנסים לעזור, אבל גם הם יודעים שלא יהיה פשוט להביא אותה. בינתיים עוטפים אותו באהבה, מזמינים אותו לארוחות כולל שישי ובשבת. אבל עדיין ברור שיש פה בעיה שיצטרכו לפתור.

הקבצה אמורה לחזור ב-22 לינואר לליגה, עם כל ליגת העל בכדוריד, אם לא יהיה סגר. בשישי היא אמורה לשחק בחוץ (14.00) מול באר שבע.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך