18 שנות מאסר לתושב אשדוד שרצח את אמו

ארטיום קפוסטין הכה למוות את אמו אירינה בגלל ויכוח על כרטיס אשראי. בהכרעת הדין צוין כי הבן גרם למות אמו באמצעות מכות וגרם לה לחבלות קשות וקטלניות. השופטים הקלו בעונשו של הבן בעקבות עדות אחותו, שסיפרה כי הוא דאג לצרכים של אמו, הרבה לבקר אותה ולבשל עבורה בהוסטל.
פס של אין מעבר
ארטיום קפוסטין (39) מאשדוד, שהורשע ברצח אמו אירינה (66) בינואר 2017, יבלה את שמונה עשרה השנים הבאות מאחורי סורג ובריח. בית המשפט נתן בהחלטתו משקל לאחותו של הנאשם, שסיפרה כי הוא דאג לצרכים של אמו, הרבה לבקר אותה ולבשל עבורה לאחר שעלתה לארץ והתגוררה לבדה בהוסטל.
בית המשפט קבע ביולי בשנה שעברה  בהכרעת הדין צוין כי הבן גרם למות אמו באמצעות מכות וגרם לה לחבלות קשות וקטלניות.
"הנאשם גרם למות אמו תוך כדי מאבק ואלימות מתמשכים כלפיה", נאמר בהכרעת הדין. "האם ניצבה חסרת אונים מול הבן שהיה חזק ממנה".
לפי חקירת המשטרה, הרקע לאירוע היה ויכוח על שימוש בכרטיס אשראי של האם. לאחר התקיפה התקשר הבן למשטרה. הוא טען להגנתו תחילה כי היה שיכור בעת שהשוטרים הגיעו לביתו. לאחר מכן הכחיש קפוסטין כי תקף והרג את אמו והעלה אפשרות ש"נרקומנים תקפו אותה". לטענתו, הוא מצא את אמו שוכבת בחצר ביתו, גרר אותה לתוך הבית והתקשר למשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך