רופא ילדים בכיר באסותא אשדוד: "יש לחסן את כל האוכלוסייה מגיל 16 ומעלה"

ד"ר נוי כהן רופא בכיר במלר"ד ילדים: "חיסון כלל האוכלוסייה מגיל 16 ומעלה לא צריכה להיות שאלה. כל עוד לא תחוסן לפחות קבוצת הנערים, לא נגיע לחיסון עדר".
ד"ר נוי כהן.

ד"ר נוי כהן רופא ילדים בכיר בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: "בעת הזו של מגפה משתוללת ומוטציות – חיסון כלל האוכלוסייה מגיל 16 ומעלה לא צריכה להיות שאלה. צריכה להיות עובדה"

על רקע אפשרות הרחבת החיסונים לגילאים 16 עד 18 אומר ד"ר נוי כהן, רופא ילדים בכיר במלר"ד ילדים כי יש לפתוח אפשרות החיסון לכלל האוכלוסייה מגיל 16 ומעלה.

ד"ר נוי כהן: "החיסון הקיים כנגד קורונה טרם נבדק ביסודיות בילדים ובנערים, ולכן לא קיבל אישור סופי לשימוש. מאידך על פי חוות דעת מומחים לחיסונים לא סביר שיש סיכון מיוחד בחיסון זה, מאחר שאינו חיסון חי מוחלש.  בנוסף, כל עוד לא תחוסן לפחות קבוצת הנערים, לא נגיע לחיסון עדר. בעת הזו, כאשר נשקלים הסיכונים מול הסיכויים, אין לי ספק שצריכה להתקבל החלטה כבר היום בדבר הרחבת מבצע החיסונים לכלל האוכלוסייה מגיל 16 ומעלה"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך