פסטיבל לילדים בפארקי אשדוד בחינם!

קיץ ישראלי 10: כל יום שני הופעות בפארקים באשדוד בפסטיבל לכל המשפחה

– מופעים לכל המשפחה – בפארקים העירוניים, מידי שבוע, תתקיים חגיגה לכל המשפחה עם מיטב אומני הילדים בישראל שישתלבו בפסטיבלים ובאירועי התרבות לכל המשפחה.
– השבוע החל מהשעה 17:30 תחל פעילות לילדים ולמשפחה אשר תכלול הצגות ילדים,מתנפחים ודוכני מזון .

ההופעות:

רובע י"ב -פארק ספרא–קופיקו
קופיקו ומשפחת לזר מתרגשים לקראת הקונצרט החגיגי של אורנה ועוזרים לה להתכונן. השכנה שושנה לא אוהבת את הרעש שהם עושים ומחליטה לנסות להפטר מקופיקו השובב אחת ולתמיד. היא מזמינה לוכד חיות מיוחד וברגע שקופיקו נשאר לבד בבית הם מנסים לתפוס אותו, אבל קופיקו עושה להם קרקס ומצליח בעזרת טריקים משעשעים והרבה חוכמת ג'ונגל להפוך את המאמצים שלהם לחסרי תועלת… צוחק מי שצוחק אחרון!

רובע ט"ו -פארק רוטשילד –חופית הדמיונית
מופע מוסיקלי חינוכי ומצחיק! המשלב תפאורה קסומה,שחקנים ורקדניות כשכל הילדים חוזרים הביתה מהגן וחופית נשארת לעוד שעה בצהרון..היא נכנסת לעולם הדמיון שם היא פוגשת את גוגו הגמד. ביחד הם מתגברים על הפחד,מקבלים את השונה,עושים חזרות למופע הגדול..ומגלים שאם אתה מאמין בעצמך,הכל אפשרי!.

רובע ב'- גן הלוחמים – כיף לי עם יעלי
יעלי יחד עם חבריה כלי הנגינה מגלים את עולם התיאטרון בחוויה מוסיקלית מעשירה לכל המשפחה.

רובע ח' –פארק שקמה – שירה מקושקת
הצטרפו לשירה מקושקשת למסע הרפתקאות שטרם נראה כמותו! חיות ובלונים, פרחים, ממתקים והמון חברים… הבלון של לירון אבד, ושירה יוצאת למסע מוזיקלי, מלהיב ומרגש בכדור פורח (אמיתי!) כדי להשיבו. בדרך היא משתתפת בתחרות ריצה עם חיות, מבקרת בשדה של ממתקים, פוגשת ליצנים מרקדים ועוד. את עולמה העשיר והצבעוני ממלאים בלונים מעוצבים מרהיבים, מעשה ידיה. שירה (סרנו) מקושקשת היא אמנית בלונים מהמובילות בארץ, בעלת ניסיון עשיר כליצנית, ועיצוב אירועים בעזרת בלונים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך