מסקוטלנד לאקדמיה באשדוד

השוער אופיר מרציאנו, שוערה של היברנאין הסקוטית, השתתף בהרצאת זום עבור שחקני האקדמיה של מ.ס אשדוד וסיפר על הקריירה שלו כילד צעיר במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד ועד הגעתו לנבחרת ולסקוטלנד.

שוער נבחרת ישראל, היברניאן הסקוטית ואקס מ.ס אופיר מרציאנו, השתתף בהרצאת זום עבור שחקני האקדמיה של מ.ס אשדוד וסיפר על הקריירה שלו כילד צעיר במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, ועד הפיכתו לשוער מ.ס אשדוד, נבחרת  ישראל והיברניאן מליגת העל הסקוטית.

מרציאנו סיפר על הקריירה הארוכה שלו שהחלה כילד בטרום ב' במחלקה, על העבודה הקשה שנדרשת מכל ילד צעיר שיש לו חלומות עד ההגעה למטרה. ההרצאה כללה את סיפור חייו כשחקן, על הדרך שעשה ועל החלום של ילד צעיר להיות שוער נבחרת שהוגשם לאחר שנים והצלחה שכללה המון עבודה קשה וויתורים לא מעטים עבור נער מתבגר.

השחקנים הצעירים שרואים במרציאנו כמודל לחיקוי, התרגשו מהנוכחות של השוער בוגר המועדון והשוער מספר אחד בישראל, הרבו לשאול שאלות, וקיבלו לא מעט טיפים על הצלחה בקריירה. סיפור חייו  של מרציאנו משלב היום גם את הקריירה כספורטאי ואת חייו כאבא ועד כמה הקריירה הספורטיבית השפיעה על חייו האישיים והעניקו לה הרבה יציבות גם בחייו האישיים. מהאקדמיה נמסר: "בשם צוות האקדמיה, השחקנים והמנהלים מודים למרציאנו על הפתיחות והשיתוף, על המפגש המרתק".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך