איך בונים אסטרטגיה שיווקית אפקטיבית? הכול מתחיל באנשי המקצוע הנכונים הכירו את סוכנות הדיגיטל – We Do Media

מחדרון קטן בדירת מגורים, הצליחה קבוצה של אנשי שיווק ומומחי דיגיטל לבנות כוח מוביל בתעשייה הישראלית בניצוחו של רואי קלבו, מהנדס תוכנה ויזם בנשמה. רואי החל את דרכו בעולם ההייטק כמפתח תוכנה בחברת KPMG סומך חייקין ובעל 10 שנות ניסיון בעולם הפיתוח והשיווק הדיגיטלי. רואי הוביל עשרות פרויקטים ממגוון תחומים וחוצי יבשות להצלחה עסקית והטמיע את פועלו והשקפתו בחברה

כיום, חברת We Do Media מנהלת קמפיינים לחברות מובילות בתחום התיירות, הנדל"ן ומגוון ענפים נוספים ממשרדים מעוצבים ורחבי ידיים בפארק התעשייה באשדוד ובאילת. התהליך לא קרה יש מאין. לקוחות כמו KPMG, מנרב, פארק בבלי, מסעדת ברביס, רשויות מקומיות ברחבי הארץ, מתחמי נופש ומלונאות ואף לקוחות מחו"ל, נוהרים כיום לחברה כדי לקבל את הטיפול הייחודי ש-We Do Media למדה לתת ללקוחות לאחר שנים של צבירת ידע מקצועי ופיתוח אסטרטגיה ייחודית. אז איך עושים את זה? כיצד בונים אסטרטגיית שיווק דיגיטלי ב-360 מעלות שעובדת בכל ההיבטים ומצליחה להתבלט מעל ההמולה של עולם התוכן בדיגיטל? יצאנו לבדוק כיצד מיושמת האסטרטגיה בשטח וחזרנו עם כמה תובנות חשובות.

ידע הוא כוח – כל קמפיין מתחיל במחקר מקיף

מבלי שכלל הרגשנו, עולם המדיה השתנה במהותו. כשלכל אדם יש בידו אמצעי תקשורת עם תפוצה פוטנציאלית לעשרות אלפי בני אדם מדי יום, ארגונים הולכים ומפנימים את חשיבות העבודה בדיגיטל ומשבר הקורונה מחדד את הפוטנציאל האדיר שבכוח הזה יותר מאי פעם.

הקמת אתר וחיברו לדפים ברשתות החברתיות לא מספיק, במובנים רבים מדובר רק בהתחלה. כדי לחשוף את המותג באופן אופטימלי, עלינו בראש ובראשונה להבין שני דברים – באיזה מרחב אנו מתנהלים ומה מייחד אותנו במרחב הזה. לכן, כל אסטרטגיה שיווקית מתחילה במחקר שוק ומילות מפתח מקיף.
אנשי המקצוע של We Do Media משתפים אותנו שחקר המתחרים הוא הצעד המשמעותי ביותר. זהו הכלי שמאפשר לנו ללמוד כיצד המתחרים בתחום התעשייה מקדמים את עצמם, באילו מילות מפתח הם משתמשים ואילו יתרונות הם מדגישים. לאחר מכן, בונים את קהלי היעד הפוטנציאליים אליהם מופנה השיווק. כששני גופי הידע האלו מבוססים היטב, קל בהרבה להבין להיכן עלינו לנתב את המשאבים. הפלטפורמות שנשווק בהן, השפה השיווקית שנבחר בה ומילות המפתח שעליהן נתחרה יקבעו בסופו של יום את מידת החשיפה של המותג.


Roei Kalvo, CEO
B.Sc Software Engineer

ניתוח נתונים מעמיק ושוטף

עם זאת, תהליך הלמידה לא מפסיק לעולם. שיווק דיגיטלי חכם הוא כזה שפועל לאור הנתונים בזמן אמת בכל רגע, ולא פחות חשוב מכך – משתף אותם עם הלקוח. לכן, צוות We Do Media עושה שימוש בכלי ניתוח נתונים מתקדמים שמאפשרים לעקוב ביעילות אחר המרות, ללמוד בכל עת היכן השיווק הוא היעיל ביותר, ובאילו כלים העסק מפיק מקסימום לידים וחשיפה במינימום עלויות. במחשבה משותפת עם הלקוח, הצופה בכל הנתונים בדו"חות מפורטים בממשק מקוון, מנתבים את המשאבים באופן אופטימלי ויודעים בכל רגע נתון בדיוק מה הכסף שלנו עושה עבורנו.

מקצועיות היא שם המשחק

עולם הדיגיטל משתנה במהירות. לכן, סוכנות הדיגיטל המנצחת היא זו שמציעה תמיד את הפתרונות החדשניים ביותר. עם תהליך למידה והכשרה שאינו פוסק לעולם והסמכות Google Partner ו-Facebook Associate, We Do Media דואגת שתמיד יהיה באפשרותה לספק ללקוחות את הפתרונות הטובים ביותר להצלחה.

רוצים לבנות נוכחות דיגיטלית מנצחת לארגון שלך?
בקרו באתר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך