״השיר נכתב אחרי שיברון לב, מערכת יחסים שהכל נראה בה ורוד זוהר״

אור עמרמי ברוקמן הוציא הבוקר (ב׳) סינגל שני מתוך אלבום הבכורה. ברוקמן כתב את השיר על שיברון לב
תמונות יח״צ: שי פרנקו

אור עמרמי ברוקמן שפרץ לחיינו כפיינליסט העונה השביעית של תוכנית הריאליטי ״הכוכב הבא״. לפני כשלושה חודשים ברוקמן הוציא את סינגל הבכורה שלו ״מאין באתי״ איצו כבש את תחנות הרדיו והצטלם השנה לסדרה בכיכובו ״הד קולך״ של כאן 11 והבוקר (ב׳) ברוקמן ממשיך את העשייה כשהוא הוציא את השיר ״ורוד זוהר״

השיר נכתב על ידי ברוקמן לאחר פרידה מזוגיות כשהבין שלא הכל "ורוד זוהר". בקליפ ניתן לראות רגעים שמשקפים את חייו של אור לאחר "הכוכב הבא" בין ימי הצילום להופעות וכיצד חייו הפרטיים השתלבו בתקופה זאת. בקליפ משתתפות מאיה צפיר שמשחקת בסדרה החדשה PPS ואלי טינגר.

תמונות יח״צ: שי פרנקו

עמרמי ברוקמן חבר למפיק המוסיקלי סתיו בגר שייצר את השירים המושמעים ביותר ברדיו, יחד השניים עבדו על השיר והביאו שילוב מיוחד בין של מוזיקה שנעה בין פופ לרוק. גם בקליפ, בחר אור לעבוד עם הבמאי הצעיר והמבטיח עומר אלוני שיצר את הקליפים של יסמין מועלם, נורוז, ג'ין בורדו ועוד. השניים רצו להראות את הזווית האחרת על העולם ה"ורוד" כביכול זאת תוך הצגת רגעים מחייו של אור.

על השיר החדש מספר עמרמי ברוקמן: "השיר נכתב שהייתי אחרי שברון לב ממערכת יחסים שבה הכל הרגיש ׳ורוד זוהר׳. התקופה האחרונה חישלה אותי ולימדה אותי איך קמים מכל משבר, איך להסתכל על הצד החיובי בכל מצב ובעיקר איך המוזיקה היא חלק בלתי נפרד מחיי שכל פעם היא מרימה אותי למעלה".

לצפייה בקליפ החדש לחצו כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך