דוגמא לרבים: הרב הראשי הגיע להתחסן נגד הקורונה מלווה בראש העיר

בנוכחות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מנהל מחוז דרום במאוחדת - דני מושיוב ומנהלת המרחב יוכי מאיר, קיבל הרב הראשי של אשדוד ר' חיים פינטו את המנה השנייה של החיסון נגד נגיף הקורונה

מפגש מרגש התקיים היום (ראשון) אחר הצהריים במתחם החיסונים של מאוחדת באשדוד, כאשר הרב הגדול, ר' חיים פינטו שליט"א הגיע להתחסן נגד נגיף הקורונה ופגש את מנהל מחוז דרום במאוחדת – דני מושיוב, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ומנהלת מרחב אשדוד במאוחדת, יוכי מאיר שקיבלו את פניו.

הרב פינטו שיבח את קופת החולים מאוחדת וסיפר כי עבר אליה לאחר שאימו נפטרה. "רציתי להיות במקום שבו דאגו לה", אמר הרב וריגש את הנוכחים. "מאז אני במאוחדת, מרוצה מאוד מהשירותים, מרגיש כאן שאני בבית – ואני מודה לכם על כך". מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב השיב: "אני מאוד שמח לשמוע את דבריך ומתרגש מהם. חשוב לנו שכל מבוטח ומבוטח ירגיש בבית, ירגיש שהוא מיוחד – במאוחדת זה חלק מהשליחות שלנו כאנשי רפואה".

מושיוב ערך סיור לנוכחים במתחם החיסונים במתנ"ס ד' שהוקצה למאוחדת על ידי העירייה ואמר: "העיר אשדוד מאמינה ורואה את נושא בריאות הציבור בראש סדר העדיפות שלה – וזה מחמם את הלב. זה מראה איפה ראש העיר והנהלת העיר שמים את הבריאות בסדר העדיפות ואני שמח על השותפות בינינו. מתחם החיסונים הזה מאפשר לנו לבצע חיסונים בקצב מופלא ומאפשר לתת שירות לכל מבוטח בתא האישי שלו, בפרטיות מוחלטת – ועל כך תודתנו".

צילומים: יח"צ מאוחדת.

"אנחנו רוצים להיות אחת הערים הראשונות שיוצאת מהמגפה", הצהיר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ואז פנה למנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב. "זו הזדמנות להגיד לכם תודה – גם בשם כבוד הרב וגם בשם הנהלת העיר – על כל העבודה שאתם עושים: ההתגייסות המדהימה שלכם, המהירות והיעילות – מלקחת את החיסון מהחברה ועד למתחסן – אין כזה דבר בשום מקום בעולם. אנחנו הולכים להיות המדינה הראשונה שיוצאת מהמגפה ומנצחת אותה בזכות כל המערך הזה.

"אפשר להגיד תודה לראש הממשלה ולמשרד הבריאות – אבל התודה הגדולה, הזכות הגדולה, היא של קופות החולים. תוך חודש ימים לחסן 25 אחוזים מהמדינה זה בלתי רגיל. כל העולם מדבר היום על קופות החולים של מדינת ישראל. הקופות שלנו הן נכס – תמיד ידענו אבל לא הראנו את זה כ"כ. במבצע החיסונים הזה כולם מבינים שמערכת הבריאות של מדינת ישראל – בזכות קופות החולים והמסירות של כל אדם ואדם, מההנהלה והעובדים ועד המחסן והמחסנת בשטח, עם כל המערכת הלוגיסטית, עם התנאים המיוחדים כדי למקסם את היעילות – כל המערך הזה הוא בזכותכם ואני מודה לכם בשם תושבי העיר על כל מה שאתם עושים בשבילנו. בסופו של דבר נצא ביחד מהמגפה הזאת".

ד"ר לסרי הוסיף: "הניצחון האמיתי זה החיסון – ולאלה שיש להם ספק, שחוששים מתופעות לוואי או מהטכנולוגיה החדשה, אני יכול להגיד שהסיכון בחיסון מול הסיכון מהקורונה – אין מה להשוות בכלל, ואסור לקחת שוב סיכון – וכל מי שיכול להתחסן שיבוא וכמה שיותר מהר, כמובן בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

הרב פינטו התייחס לדברי ראש העיר. "הלכתית יש שני פסוקים בתורה שאפשר לייחס לחיסון", אמר, "'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' ו'אל תחמוד דם רעך'. 'ונשמרתם מאוד' זה עניין של שמירת הנפש, הפסוק היחיד שנאמר בו 'מאוד' – לעניין שמירת הנפש, כלומר: ונשמרתם מאוד. 'אל תעמוד על דם רעך', זה עניין של הדבקות, כאשר אחד מדביק את השני. הרבה שואלים אותי האם להתחסן או לא. לפני שהתחסנתי התקשרתי לידידי פרופ' זלבסקי שהוא אחד מהאנשים שהיו בייצור של החיסון – והבנתי ממנו שאין כאן שאלה! צריך להתחסן!".

יוכי מאיר, מנהלת מרחב אשדוד במאוחדת: "אני מבקשת להודות לראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי על השותפות והנכונות לסייע בכל, לרווחת מבוטחי מאוחדת, לאורן טואיל מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ופנאי, למירי בן דוד מנהלת מחלקת הבריאות בעיריית אשדוד שהיא הרוח הגבית שלנו, למאיר אפללו מנהל מתנ"ס ד' שעושה עבודה מדהימה והולך איתנו כל הדרך יד ביד ולגבי עייש על המסירות והסיוע הרב. תודה מיוחדת לחנה אלקבץ הפרוייקטורית של מאוחדת במבצע החשוב, אשר מתפעלת ביד רמה את כל המערך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך