הרגע הריק של עברי לידר

הזמר האהוב עברי לידר הוציא הבוקר (ב') סינגל וקליפ חדש "הרגע הריק". אגם רודברג, כוכבת הסדרה "חזרות" של ערוץ כאן 11 כיכבה בקליפ
לידר ורודברג בקליפ החדש (צילום: שי נייבורג)

שיר חדש של עברי לידר יוצא הבוקר  (ב') "הרגע הריק".  השיר "הרגע הריק" מספר למעשה על הרגע הזה ביום שבו הראש נקי משטויות ועלה מתוך חוויה אישית של לידר שגילה שעלה למונית ללא הפלאפון שלו אותו הוא שכח בבית.

הזמר המוערך עברי לידר סיפר על הרגע בו נפגש עם הרגע הריק האישי שלו: "ערב אחד, לפני שנתיים, שהחיים היו נורמליים, זוכרים? נכנסתי למונית בדרך לפגישה עם חברים בבר. התמקמתי במושב האחורי ומתוך הרגל שלחתי את היד לכיס במטרה להוציא את האייפון. אתם יודעים, המעבר הזה בין המציאות שלי במושב האחורי לעולם הסטורי, פייס, יוטיוב. אבל אז הבנתי שיצאתי בלעדיו. ההבנה שאני הולך לבלות את רבע השעה הבאה רק עם המחשבות שלי הדהימה אותי ואם להיות כנה עוררה בי חשש מסויים. זה גם היה הרגע שבו נולד השיר הזה. היופי של הריק ממנו נולדים בתוכנו דברים נהדרים וחדשים".

השיר נכתב והולחן על ידי לידר שגם הפיק יחד עם אריאל טוכמן ועיבד את השיר עם טוכמן ועדי גולדשטיין. השיר מלווה בקליפ בבימויו של עמית טובי שבו מככבת אגם רודברג שבימים אלה מככבת בסדרה "חזרות" בערוץ כאן 11.

להאזנה לשיר "הרגע הריק" לחצו כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך