נמל אשדוד נערך למזג האוויר הסוער

מדובר בעיקר ברוחות חזקות במיוחד של 20-30 קשר עם משבים של 38-44. גובה הגלים עשוי להגיע עד לכ-3 מטרים. כלל הפעולות בנמל תתקיימנה תוך נקיטת משנה זהירות.
נמל אשדוד. צילום: תומר שגב.

מזג האוויר הסוער שהחל בשבוע שעבר צפוי להימשך גם השבוע עם תנאים קיצוניים בחלק מהזמן. חברת נמל אשדוד נערכת למזג אויר סוער שהחל היום (ראשון) בצהריים וצפוי להימשך בימים הקרובים. מדובר בעיקר ברוחות חזקות במיוחד של 20-30 קשר עם משבים של 38-44. גובה הגלים עשוי להגיע עד לכ-3 מטרים.

עקב התחזקות עוצמת הרוחות, סוכני האוניות יעודכנו באופן רציף לגבי שינויים בתהליכי הפריקה והטעינה בקו המים. נמל אשדוד הורה על שורה של הנחיות מיוחדות ומפורטות לבעלי תפקידים רלוונטיים בנמל. כלל הפעולות בנמל תתקיימנה תוך נקיטת משנה זהירות, בהתאם לנהלי הנמל. כמו כן יערך רישום מדויק על כל אירוע ודיווח בהתאם לנהלים.

מנמל אשדוד נמסר: "נמל אשדוד מקפיד הקפדה יתרה על עמידה בהנחיות אלו אשר יאפשרו התמודדות מיטבית ויסייעו לעבור בבטחה את הסערה הצפויה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך