מסלקים את הטרמיטים: הכל על הדברת טרמיטים בריסוס

חוששים שיש לכם טרמיטים בבית? כל המשקופים אכולים? זה הזמן להזמין מדביר מקצועי שיאתר את הטרמיטים וידביר אותם.
צילום:freepik

במאמר הבא נסביר מה זה טרמיטים, איך תדעו שיש לכם טרמיטים בבית, איך מדבירים אותם וגם, איך בוחרים מדביר מקצועי? כל התשובות.

טרמיטים – מה זה בכלל?

הטרמיטים מגיעים אלינו מהאדמה ולכן הם נפוצים במיוחד בבתי קרקע ובדירות גן. הם נמצאים רוב הזמן בתוך הקרקע, ממש בעומק, וכל תפקידם בחיים הוא לדאוג לכם שהקן של המלכה ישרוד ושהיא תאכל לשובע.

בכל אופן, מדובר למעשה בחרקים מאד קטנים שמגיעים אליכם הביתה, איך לא, על מנת לחפש מזון. אז אולי זה מפתיע לשמוע, אך הטרמיטים הם חרקים דיי מוזרים שניזונים מעץ יבש. לכן, המקום הראשון שבו המדביר יחפש אותם הוא המשקופים שבבית שלכם.

חשוב לציין – עם כל החשש והלחץ, חשוב שתדעו שהטרמיטים אינם מזיקים לבני האדם בשום צורה, אלא יגרמו לנזק כבד רק למוצרי העץ בבית שלכם.

כך תדעו שיש לכם טרמיטים בבית

אז לצערנו, אחד הסימנים הנפוצים ביותר להימצאות טרמיטים בבית הוא עץ אכול ומפורק. מה זה אומר בפועל? כפי שציינו, הטרמיטים יתלבשו לכם ברוב המקרים על המשקופים של הדלתות. בתוך המשקוף, הם יכולים למצוא מקום מסתור נוח ביותר שגם מספק להם מזון על בסיס קבוע וגם הרבה לחות.

הטרמיטים יכולים להתלבש גם על רהיטים העץ שלכם בבית ובמידה וזה קורה, סביר להניח שאתם תראו את העץ של הרהיט מכורסם מבחוץ.

מכיוון שהטרמיטים אוהבים מאד לחות, הם נוהגים להשאיר אחריהם בוץ בכמויות גדולות. לכן, במידה וראיתם את המשקופים בבית אכולים וסימנים של בוץ בבית, סביר להניח שיש לכם טרמיטים ועליכם להזמין מדביר מקצועי שיאתר וידביר אותם.

כך מדביר מקצועי יבצע את ההדברה

באופן כללי את הדברת הטרמיטים ניתן לבצע בשתי דרכים. הראשונה, היא באמצעות קדיחה בין המרצפות והזרקה של ג'ל רעיל. אתם ודאי שואלים, למה שהמדביר יקדח לי בין המרצפות?

אז אם אתם זוכרים שציינו שהטרמיטים נמצאים עמוק באדמה, זו בדיוק הסיבה. אז בניגוד להדברת טרמיטים בריסוס, פה מטרתו של המדביר היא למעשה ליצור שכבת הגנה ולמנוע מהטרמיטים לחדור אליכם הביתה. את אותה הפעולה הוא יצטרך לבצע כמובן במשקופים.

האופציה השנייה היא להדביר את הטרמיטים באמצעות איתור נתיב הגעתם של הטרמיטים והחדרת ג'ל. בניגוד לעבודת הקידוח, פה מדובר בפתרון נקודתי מאד שיהווה בבחינת פלסטר בלבד. אז במידה ופינת האוכל שלכם נאכלה ושאר הבית בסדר, הפתרון הזה יכול להיות טוב עבורכם.

כך תבחרו מדביר אמין

לפני שאתם ממהרים להזמין את המדביר הראשון שאתם מכירים, ודאו שמדובר במדביר בעל ניסיון. עליו להיות מנוסה בהדברה בכלל, ובהדברת טרמיטים בפרט. בנוסף, עליכם לוודא שמדובר במדביר מורשה שעבר את כל ההכשרות המתאימות וקיבל את הרישיון שלו מטעם המשרד להגנת הסביבה.

בשיחת הטלפון הראשונה שלכם איתו, דרשו מהמדביר לשלוח לכם תמונה של הרישיון שלו. בדקו את הרישיון וודאו שהוא אכן בתוקף. בנוסף, תוכלו להיכנס לאתר של המשרד להגנת הסביבה ולבדוק האם המדביר הזה נמצא במאגר המדבירים המורשים בארץ.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך