המשטרה: פרסום כוזב נגדנו בניסיון להצדיק הפרה בוטה של התקנות לשעת חירום

לטענת המשטרה בשעות האחרונות אנו עדים לסרטון חלקי, שפורסם ברשתות החברתיות בניסיון להכפיש את המשטרה והשוטרים, תוך עיוות מוחלט של המציאות. "צר לנו על הניסיון הפסול להטעות את הציבור תוך פרסום שקרים ותיעוד חלקי, שכל מטרתם ליצור פרסום כזב נגד המשטרה",נאמר שם.
ניידת משטרה על המדרכה

במשטרת ישראל טוענים כי פרסום כוזב מנסה להציגם באור שלילי. המשטרה פרסמה סרטון שלה על מנת למנוע מבחינתה הטעיית הציבור ומצג שווא נגד המשטרה. המשטרה פרסמה גם הודעה בעניין. הסרטון הוא ממצלמות הגוף של השוטרים בארוע:

"בשעות האחרונות אנו עדים לסרטון חלקי, שפורסם ברשתות החברתיות בניסיון להכפיש את המשטרה והשוטרים, תוך עיוות מוחלט של המציאות. להלן העובדות הנכונות:

השוטרים הוזעקו הלילה (שישי) סמוך לשעה 2:15 לבית באשדוד, בעקבות דיווח על רעש חזק וצעקות שהפריעו למנוחתם של השכנים.עם הגעת השוטרים, הבחינו בהתקהלות וצעקות של מספר צעירים שישבו בתוך הבית, ומיד שהבחינו בניידת ובשוטרים, הסתתרו בתוך החדרים.

השוטרים הגיעו עד פתח הבית, ומשם קראו לבעל הבית להגיע אליהם, ואז נכנסו פנימה, שם טען בפניהם שהנו ישן ויש בחדרו 2 ידידות. השוטרים שהבינו כי הנ"ל אינו דובר אמת באשר למספר האנשים ששוהים בבית, ביקשו ממנו לפתוח את דלתות החדרים ולקרוא לכלל האורחים (6) שיצאו לחלל הסלון, שם נבדקו זהויותיהם והתברר כי אינם דיירי הבית, והם שוהים במקום בניגוד להנחיות שהיה בביתו של אדם אחר ואיסור התקהלות.

אמו של הצעיר שיצאה אף היא מחדרה, החלה להתלהם ולצעוק על השוטרים, תוך התעלמות מוחלטת מהעובדה שבביתה שוהים 6 אנשים בניגוד להנחיות, זאת על אף ניסיונותיהם של השוטרים להסביר לה זאת. נגד 6 האורחים נרשמו קנסות בגין הפרת התקנות, ונגד בעל הבית נרשם קנס בגין הקמת הרעש.

צר לנו על הניסיון הפסול להטעות את הציבור תוך פרסום שקרים ותיעוד חלקי, שכל מטרתם ליצור פרסום כזב נגד המשטרה והשוטרים הפועלים נאמנה למען בריאות הציבור".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך