"אני מודיע לכם במידה והליגה תתארך אין לי את הכספים האלה"

אורי בן סימון, מנכ"לה ומנהלה המקצועי של קבוצת הכדורסל של מכבי בן בנות אשדוד, בהודעה לדירקטוריון מנהלת ליגת העל. בן סימו הוסיף בהודעה: "בנוסף לתשלומים של הצוות והשחקניות, השכרת רכבים ועוד, לא נעמוד בזה!! אולי אתם כן אני לאאאאאא". ההודעה גרמה ליו"רים אחרים בקבוצות הליגה להסכים ולתמוך בבן סימון. אחד מראשי הקבוצות: " גם מבחינתנו אין גמישות כלשהי להארכת הליגה". בשורה טובה אחת בינתיים - הקבוצה עלתה לחצי גמר גביע המדינה.
אורי בן סימון.

הודעה שהעביר אורי בן סימון, מנכ"ל מכבי בן בנות אשדוד בכדורסל נשים ומנהלה המקצועי, לדירקטוריון מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים, עוררה הרבה הדים והרבה תמיכה בו ובדבריו. ההודעה נשלחה בעקבות הסגר מספר 3 שנכפה על הספורט בישראל.

בהודעה ששלח בן סימון, והגיע לידי עיתון 'המגזין אשדוד' נכתב: "היי חברים אני מודיע לכם במידה והליגה תתארך אין לי את הכספים האלה. התחלנו מאוחר והדירות שלי פה מושכרות מספטמבר עד סוף אפריל. משמע צריך לחפש דירות חדשות כי לדירות האלה הבעלים שלהם מגיע כל שנה בתאריך 1.5! בנוסף לתשלומים של הצוות והשחקניות, השכרת רכבים ועוד, לא נעמוד בזה!! אולי אתם כן אני לאאאאאא". כך לשון ההודעה (סמני הקריאה והאותיות המרובות במקור – מ.ס).

ההודעה הזו עוררה כאמור והסכמה עם בן סימון. יו"ר אחר כתב בקבוצת הדירקטוריון: " גם מבחינתנו אין גמישות כלשהי להארכת הליגה". אחרת הוסיפה: " המלצתי לבטל  את הסיבוב השלישי ולהתחיל ישר את משחקי גמר הפליאוף אחרי סיבוב שני.  זה חוסך 5 משחקי ליגה לכל אחד. לדעתי יותר מכמות המשחקים כביכול שידחו בגלל הסגר".

אורי הדאגת אותנו. מה יהיה?

"מה יהיה? יצטרכו לשנות את הליגה ולשחק שני משחקים בשבוע. יש כאלו אפילו בדירקטוריון של מנהלת ליגת העל שהציעו לבטל את הסיבוב שלישי".

ומה אתה חושב?

"צריך לדבר, לחשוב. לא בשלוף. כל אחד זורק רעיונות. החלטנו לחשוב על משהו ולנסות למצוא פתרון".

אז הליגה לא תיגמר?

"מאמין שתיגמר. אבל תתאר לך שיהיה עוד סגר, רביעי במספר. בינתיים הבנות רק מתאמנות. מה אעשה איתן שבועיים אתאמן וזהו? אי אפשר ככה".

המדינה לפחות עוזרת?

"לא אף אחד לא עוזר. היחידה שנלחמת זו הילה קניטסר/ בר דוד יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל הנשים, אבל כמה היא יכולה לבד.? אל תשכח שעכשיו המדינה הולכת לבחירות, אז בכלל"

הצעת בעבר לעשות קפסולה באילת של הליגה בזמן קצר. מעין טורניר מרוכז

"נכון. חבל שלא קיבלו את ההצעה".

בנושא המקצועי, הרי שאשדוד עלתה לחצי גמר גביע המדינה לאחר שהיא גברה ברבע הגמר על מכבי חיפה במשחק דחוי. מכבי בן בנות אשדוד הציבה לעצמה מטרה להגיע השנה לתארים, והיא רחוקה כרגע שני משחקים מגביע המדינה. בימים אלה, זו בשורה בהחלט חיובית.

.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך