1500 איש כבר חתמו על עצומה הקוראת לנתניהו לשריין את רן כרמי בוזגלו לכנסת

בעצומה נכתב: "אנו מבקשים מכבוד רוה"מ מר בנימין נתניהו לשריין ברשימת הליכוד את גיבור ישראל סרן במיל' רן כרמי בוזגלו". כרמי בוזגלו: "במידה ואתם מאמינים בי, אודה לכם אם תחתמו, תשתפו ותעבירו הלאה".

תומכי הימין והליכוד מפרסמים בימים האלה עצומה הקוראת לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשריין את פעיל הימין והליכוד מאשדוד, רן כרמי בוזגלו, לרשימת הליכוד לכנסת. עד כה חתמו על העצומה 1500 איש. המדובר ביוזמה של מלי בן חיים.

בעצומה נכתב:  אנו מבקשים מכבוד רוה"מ מר בנימין נתניהו לשריין ברשימת הליכוד את גיבור ישראל סרן במיל' רן כרמי בוזגלו. כרמי שירת כקצין בגדוד 12 של חטיבת גולני ולחם במלחמת לבנון הראשונה, נפצע אנושות במהלך שירותו הצבאי אך התעקש להמשיך ולשרת בקבע ובמילואים בהתנדבות למרות ששוחרר מהצבא. כרמי אף קיבל כתב הוקרה מאלוף הפיקוד על חילוץ קצין ממסוק בוער שהתרסק ברמה"ג. כרמי ריכז את פעולות השטח במפלגת "צומת" של רפול ז"ל והוביל את פעולות המחאה נגד הסכמי אוסלו ונגד המזימה למסור את הגולן. כמו כן כיהן כחבר מועצת חולון מטעמה.את השם "בוזגלו" הוסיף בתגובה ל"נאום הקומץ" של גרבוז בבחירות 2015. כרמי מיישם הלכה למעשה את מורשת רפול ופועל להענקת גיבוי מלא ללוחמות וללוחמים בעת פעילותם המבצעית. משנתו הסדורה דוגלת בקירוב לבבות בין חרדים, דתיים וחילוניים והידוק הקשר עם הקהילות שקשרו גורלם בגורלנו: דרוזים, צ'רקסים, נוצרים ומוסלמים.זה האיש שיספק שקט תעשייתי לנתניהו ויאפשר לו להמשיך ולהצעיד את המדינה להישגים מדהימים נוספים.

כרמי בוזגלו: "חברות וחברים יקרים, התרגשתי מהעצומה שיזמה מלי בן חיים הקוראת לנתניהו לשריין אותי ברשימת הליכוד לכנסת הבאה. במידה ואתם מאמינים בי, אודה לכם אם תחתמו, תשתפו ותעבירו הלאה".

https://www.atzuma.co.il/rankarmibuzaglo?fbclid=IwAR0JF8Y1f_h1iN9eKjFk304PMvklCV1wkerQw27DqqJ603N6Y0Z0lKb1GiY

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך