הצפי ליממה הקרובה, מערכת חורפית סוערת

תחזית מזג האוויר ליממה הקרובה, החל מהיום בצהריים ועד לחצות, מצביעה על מערכת חורפית מלווה ברוחות, גשמים וחשש להצפות. הגשמים ייחלשו לאחר חצות וביום שישי ייתכן גשם מקומי קל. נהגים היזהרו בדרכים.
אישה עם מטריה

על פי התחזית של חברת מטאו-טק ליממה הקרובה, צפויה מערכית חורפית סוערת במיוחד. החל מהיום בצהריים, מהשעה 12:00 ועד לחצות הלילה, יתחולל סופות רעמים ורוחות חזקות בעוצמה של עד 50 קמ"ש ינשבו לאורך המערכת. כמות הגשמים הצפויה תהיה עד 40 ס"מ ותרד לסירוגין, מה שאומר כי קיימת סכנה בינונית להצפות בפרק זמן קצר.

בעירייה נערכו לתחזית שתגיע לאזורנו בצהריים וצוותים יעמדו בכוננות עד ליום שישי, בהתאם להתפתחויות. ההערכה היא כי הגשמים ייפסקו בהדרגה החל מחצות ויתכן רק גשם מקומי קל, אך מדובר במערכת חורפית מתמשכת שתגיע לסירוגין ותלווה אותנו במהלך השבוע. מומלץ לנהגים  לנהוג בזהירות, להימנע מנהיגה בראות לקויה ולהשתמש ב-WAZE.

שתיה חמה לדרי הרחוב.

אתמול ביקרו בעריית אשדוד אצל דרי הרחוב. ניקול אליאב ,עובדת סוציאלית במנהל לשירותים חברתיים בעיריית אשדוד ואחראית תחום דיירי רחוב, יצאה אתמול בשעות הלילה לסיור ביחד עם השוטרת הקהילתית שלומית אברהם וביקרו את דיירי הרחוב. הן העניקו להם מזון ומשקה חם, שמיכה, בגדים חמים, ישבו איתם ושוחחו תוך זה שהן הציעו להם לעבור את הימים הקרים בבית מחסה, שבו יוכלו לקבל מקלחת חמה, אוכל ומיטה. חלקם של דרי הרחוב סירבו. הסיורים ימשיכו להתבצע באופן מוגבר יותר בימים הקרובים ולאורך ימי המזג האוויר החורפי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך