נמל אשדוד נערך למזג האוויר הסוער

מזג האוויר צפוי להתהפך ועתיד לרדת גשם מלווה בסופות רעמים. מזג האוויר הסוער צפוי להימשך גם אל תוך סוף השבוע. כלל הפעולות בנמל תתקיימנה תוך נקיטת משנה זהירות, בהתאם לנהלי הנמל.
תמונת הכניסה של נמל אשדוד

מזה קרוב לחודש ששורר באזורנו מזג אוויר יבש, אולם נראה כי צפוי שינוי קיצוני במזג האוויר, ובפתח תחזית סוערת לימים הקרובים.

חברת נמל אשדוד נערכת למזג אויר סוער הצפוי החל מהיום (רביעי) בערב, כאשר מזג האוויר צפוי להתהפך ועתיד לרדת גשם מלווה בסופות רעמים. מזג האוויר הסוער צפוי להימשך גם אל תוך סוף השבוע, כאשר גובה הגלים המקסימלי עלול להגיע לכ-5 מטרים. לאור זאת הורו בנמל על שורה של הנחיות מיוחדות ומפורטות לאוניות הפוקדות את הנמל ולבעלי תפקידים רלוונטיים.
כלל הפעולות בנמל תתקיימנה תוך נקיטת משנה זהירות, בהתאם לנהלי הנמל. כמו כן יערך רישום מדויק על כל אירוע ודיווח בהתאם לנהלים. נמל אשדוד מקפיד הקפדה יתרה על עמידה בהנחיות אלו אשר יאפשרו התמודדות מיטבית ויסייעו לעבור בבטחה את הסערה הצפויה.

מזג האויר הסוער צפוי כאמור להימשך אל תוך סוף השבוע, כאשר על פי התחזית, במהלך שבוע הבא צפויה הסערה להגיע לשיאה. כרגע ועד לשעות הערב, מנשבות בנמל רוחות דרום מזרחיות בעצמה של 8-17 קשר, עם משבים של עד 25 קשר, וגובה הגלים עשוי ליגיע עד ל-1.7 מטרים. במהלך הלילה, מזג האוויר צפוי כאמור להשתנות וצפויות רוחות אשר תתחזקנה לעוצמה גבוהה של 30-35 קשר.

ביום חמישי, ה-14.1, מזג האויר עדיין יהיה גשום וסוער עם רוחות דרום מערביות הצפויות להיות בעצמה של 18-28 קשר, עם משבים של עד 35 קשר, וגובה הגלים צפוי להגיע לשיאו עבור סוף השבוע הקרוב, עם גובה שבין 3-5 מטרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך