רן כרמי בוזגלו לאחר מעצרו: "בקשתי להתנצל בפני מפקד המשטרה באשדוד" – צפו

אמר את הדברים בסרטון לאחר מעצרו אתמול, עם ביקור נתניהו. כרמי נעצר על ידי מפקד משטרת אשדוד, שנראה דוחף אותו בחוזקה. כרמי בוזגלו: "בלהט הדברים אמרתי למפקד המשטרה שאני מצר עליהם". מהמשטרה נמסר: "שוטרי משטרת ישראל ימשיכו לפעול על מנת לאפשר לכל אדם את חופש המחאה והביטוי, כל עוד הדבר נעשה במסגרת החוק".
כרמי בוזגלו בהפגנה לפני האירוע.

פעיל הימין מאשדוד, רן כרמי בוזגלו, שנעצר אתמול, שלישי, במהלך ביקורו של ראש הממשלה באזור י"א במתחם החיסונים, כשהפגין תמיכה בנתניהו, פרסם סרטון התנצלות בפני מפקד משטרת אשדוד, סנ"צ אילן שושן.

כזכור פורסם בשלישי סרטון בו כרמי בוזגלו אומר למפקד משטרת אשדוד מספר דברים בינהם:  "אם רק תעיז לעצור אותי אני אתבע אותך", ו"אתה לא מבין מי אני. אם רק תעז לדבר אליי בחוסר נימוס", ואז סנ"צ שושן דחף אותו בחוזקה ולקח אותו לניידת..

כעת פרסם כרמי בוזגלו סרטון, בסמוך לתחנת המשטרה, בוא הוא מספר כי נעשה מאמץ אדיר לנטרל אותו וכי הוא ימשיך להיאבק למען המולדת ובסוף אמר: "דבר אחרון. בלהט הדברים אמרתי למפקד המשטרה דברים שאני מצר עליהם ואני רוצה לומר שביקשתי להתנצל לפניו".

רגע הדחיפה. כרמי משמאל בשחור.

ממשטרת ישראל נמסר:  "מדובר בניסיון פסול לעורר פרובוקציה נגד השוטרים שפעלו במקום על מנת לאפשר את חופש המחאה לכלל הצדדים. כפי שניתן לראות בתיעוד, המפגין הולך לצידו של קצין המשטרה לאורך כדקה, תוך שהוא צועק בפניו, משמיע לעברו איומים וכל זאת כשהוא אינו עוטה מסיכה באופן מלא על פניו ואינו שומר על ריחוק בניגוד לתקנות. על אף שקצין המשטרה התריע בפניו מספר פעמים לחדול ממעשיו, המפגין המשיך בהתנהגותו הפסולה ואף חסם בגופו את דרכו של הקצין, לכן לא נותרה לשוטרים ברירה, אלא לעצור אותו בגין הפרעה לשוטר והפרת הסדר הציבורי.שוטרי משטרת ישראל ימשיכו לפעול על מנת לאפשר לכל אדם את חופש המחאה והביטוי, כל עוד הדבר נעשה במסגרת החוק".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך