מחלקת רישום לגני ילדים ובתי ספר בעירייה יצאה כולה לבידוד

בשל חשיפה לחולה מאומתת, נאלצה כל המחלקה לצאת לבידוד יומיים לפני התחלת הרישום. השירות לא יפסק - המערכות חוברו לבתי העובדות.

עיריית אשדוד הודיעה היום, רביעי, כי כל מחלקת רישום לגני ילדים ובתי ספר נכנסה לבידוד. הסיבה חשיפה לחולה מאומתת בקורונה. אבל למרות זאת המחלקה תמשיך לפעול כרגיל והשירות לא יפסק, זאת מאחר והמערכות חוברו לבתי העובדות.

מהעירייה נמסר: "בהתגייסות מהירה של אגף מחשוב ומערכות מידע חוברו מערכות המחשוב הרישום והטלפוניה לבתי העובדות ומנהלת המחלקה. אנו צופים שתהליך הרישום יתבצע במתכונת זו ללא תקלות אולם מטבע הדברים התשתיות בבתים יכולות להשפיע על מהירות המענה ולכן נודה מאוד באם תתאזרו בסבלנות . אנו מתחייבים לעשות את כל הנדרש לקיום הליך רישום תקין ושוטף גם תחת מגבלת הבידוד לרבות תוספת כח אדם חליפי על ידי מינהל החינוך,במשרדי המחלקה".

עיריית אשדוד שדרגה את מערכות הטכנולוגיה ובהם חיזוק הקשר והשירות לתושב באמצעות הדיגיטל . הרישום לגנים ילדים ובתי הספר מתקיים זה מספר שנים באמצעות רישום דיגטלי ללא צורך להגיע פיזית למחלקות הרישום . משנה לשנה שודרגו המערכות, כך שהפגיעה תהיה מינורית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך