אבי אמסלם מ"מ ראש העיר קיבל את המנה השנייה של החיסון נגד הקורונה

אמסלם: "אני מרגיש נפלא וקורא לציבור להתחסן". אמסלם חוסן במתחם החיסונים הענק במתנ"ס ד' של קופת חולים 'מאוחדת'
אמסלם מתחסן.

מאוחדת פתחה היום (שלישי) את מתחם החיסונים הענק במתנ"ס ד' – מאות תושבים קיבלו את המנה השנייה, ממחר: יורחב מבצע החיסונים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. המשמעות היא שבני 50+ וצוותי רפואה יוכלו להתחסן

שלושה שבועות לאחר שקיבלו את מנת החיסון הראשונה, הגיעו היום אחר הצהריים מאות מבוטחי מאוחדת באשדוד לקבל את המנה השנייה של החיסון וכן את אישור ההתחסנות כנספח לפנקס החיסונים, במתחם הענק שהוקם במתנ"ס ד' באשדוד.

בין המתחסנים שקיבלו היום את המנה השנייה: מנהל מחוז דרום במאוחדת – דני מושיוב שאיחל לצוותים הרפואיים הצלחה בחלקו השני של המבצע הלאומי; מ"מ ראש עיריית אשדוד – אבי אמסלם וראש מועצת גן יבנה – דרור אהרון. לאחר החיסון, כולם מסרו כי הם חשים בטוב.

לדברי מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב: "היום עשינו צעד נוסף ומשמעותי במלחמה נגד נגיף הקורונה. אני מאמין בכך, שככל שנחסן יותר מבוטחים – ננצח בסופו של דבר את הנגיף. לפני מספר שעות פתחנו מתחמי חיסונים גדולים בכל רחבי המחוז והתחלנו לחסן מטופלים שקיבלו לפני שלושה שבועות את המנה הראשונה. החל ממחר מאוחדת מרחיבה את מבצע החיסונים בהתאם להנחיות משרד הבריאות ונחסן גם בני 50+ וכן את צוותי החינוך וההוראה של משרד החינוך".

ממלא מקום ראש העיר, אבי אמסלם: "אני מרגיש נפלא וקורא לציבור להתחסן. לפני שלושה שבועות קיבלתי את המנה הראשונה של החיסון, היום קיבלתי את המנה השנייה. אני קורא לכולם ללכת ולקבל את המתנה הזאת. באופן אישי, לא היו לי תופעות לוואי, ואני ממליץ לנצל את האפשרות שניתן להתחסן נגד נגיף הקורונה ולעשות זאת – ויפה שעה אחת קודם. זוהי זכות וזה מציל חיים, כפי שנאמר 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. בהזדמנות זאת, אבקש לשבח את השירות, המקצועיות והזריזות של מנהלת מרחב אשדוד במאוחדת יוכי מאיר וצוותי הרפואה בקופת החולים מאוחדת וכמובן על עבודת הקודש למען בריאותם של תושבי אשדוד".

עוד יצוין כי על מבצע החיסונים באשדוד אמונה מנהלת המרחב – יוכי מאיר, ולצדה מנהלת הסיעוד המרחבית – קטי דידיק והפרוייקטורית במרחב – חנה אלקבץ. מבוטחי מאוחדת באשדוד מוזמנים לפנות לנציגי מאוחדת במוקד 3785* או במוקד 3833*, לאתר או לאפליקציה ולתאם תור לחיסון הראשון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך