ראש הממשלה הגיע לאשדוד לרגל התחסנותה של האזרחית ה- 2 מיליון

ראש הממשלה, שר הבריאות וראש העיר, הגיעו היום למתחם נחיסונים של לאומית ברובע יא' שם חוסנה תושבת העיר שסגרה את 2 מיליון המתחסנים הראשונים בישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום במרכז החיסונים של קופת חוחים לאומית באשדוד יחד עם שר הבריאות יולי אדלשטיין, לשם הם הגיעו יחד עם ראש העיר זאת לרגל התחסנותה של האזרחית ה- 2 מיליון, תושבת העיר שקיבלה היום את הפעימה הראשונה.

ראש הממשלה הודיע כי "ישראל תשחרר את הכלכלה בחודש במרץ ובהדרגה עוד הרבה לפני כן". ראש הממשלה בירך על הרחבת מבצע החיסונים ואמר "שמעתי שבאירופה מדברים על סגר עד אפריל – לא כך אצלנו, אבל רק אם נתחסן ונשמור".

נתניהו הוסיף "אנחנו מתחילים לחסן היום גם בני 50 ומעלה, ירדנו שכבה, גם המורים יתחילו להיות מחוסנים בקרוב מאוד. זה חשוב אם אנחנו רוצים שהם יהיו פנויים לחנך את ילדינו. צריך להתחסן וצריך להקפיד על הכללים כי יש ספק שמי שמתחסן לא נושא את המחלה. הנגיף יכול לתקוף אותך, אתה תהיה מחוסן – אך אתה יכול להעביר את הנגיף לאדם אחר".

מטעמו של ראש העיר ד"ר לסרי נמסר "ראש הממשלה בנימין נתניהו – ברוך הבא לאשדוד עם המתחסנת ה-2 מיליון בישראל, אתי שמש שהתחסנה במתחם החיסונים בקופת חולים לאומית, ביחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו שמוביל את מדינת ישראל להיות הראשונה בעולם שמנצחת את הקורונה ועם שר הבריאות יולי אדלשטיין. נעשה ונצליח בע"ה, מתחסנים ומנצחים!

צילום: אבי רוקח

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך