בשעה טובה: ראש העיר קיבל את מנת החיסון השניה נגד נגיף הקורונה

ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי קיבל את מנת החיסון השנייה לנגיף הקורונה: ״החיסון יסייע לכולנו לשוב לשגרה, אך עלינו להמשיך להקפיד על ההנחיות ביתר שאת״

ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי חנך היום יחד עם דר׳ ארז לוי מנהל מחוז מרכז של קופ״ח כללית, את מתחם החיסונים הגדול בארץ, במתנ״ס יא׳ ע״ש עדי עם-שלום, המכיל 22 עמדות חיסון. באותה הזדמנות קיבל ראש העיר את מנת החיסון השנייה לנגיף הקורונה.

המתחם מהווה מכפיל כוח במסגרת מבצע החיסונים העירוני, בו התחסנו כמעט 45,000 מתושבי העיר עד כה, המהוים 31% מפוטנציאל המתחסנים בעיר.

את ראש העיר חיסן מנהל מרחב לכיש במד״א, מג״ם חיים קראדי. בסיום, הודה ראש העיר לצוותים הרפואיים בבית החולים, בקופות החולים ובמד"א, שפועלים במסירות ובנחישות על מנת לחסן את תושבי אשדוד ולשמור על בריאותם.

ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי אמר בתגובה: ״שמחתי לקבל היום את מנת החיסון השנייה, שתסייע לנו לחזור במהרה לשגרת החיים המוכרת והאהובה טרם מגפת הקורונה. מדי יום אנו עדים לעלייה בקצב החיסונים במדינה ובאשדוד, הודות לפתיחת מתחמי חיסונים נוספים.
אך יחד עם התקווה שמעניק החיסון, עלינו להקפיד על ההנחיות והכללים ביתר שאת, על מנת לשמור על בריאותנו״.

בימים הקרובים עיריית אשדוד, בשיתוף בית החולים "אסותא" וקופות החולים בעיר יחלו לחסן את צוותי החינוך בעיר, לאחר שבשבוע שעבר חוסנו עובדי החינוך המיוחד.

מר ארז לוי, מנהל כללית מחוז מרכז, שהגיע להתחסן אף הוא יחד עם ראש עיריית אשדוד, אמר כי מדובר בימים חשובים עבור תושבי העיר אשדוד וההתרגשות מורגשת במתחם החיסון של כללית בין הגדולים במדינת ישראל עם 23 עמדות. ״כארגון הבריאות הגדול בישראל אנו מובילים היקף ההתחסנות חסר תקדים בעיר אשדוד ובישראל בכלל בשילוב ידיים עם הרשויות המקומיות. כבר החל משבוע זה ימשיכו להיפתח מתחמי חיסונים נוספים וזו הזדמנות להודות לראש העיר אשדוד, דר׳ יחיאל לסרי, ולצוותים על עבודה מסורה ומאומצת״
קרדיט צילום: לירון מולדובן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך