משטרת אשדוד הפסיקה מסיבה בלי סיבה

שוטרי משטר אשדוד השתלטו על מסיבת חוף שהתקיימה בקפה "ימבה" שבחוף לידו בטענה כי המוזיקה מפריעה למתרחצים בחוף. מארגני המסיבה: "תנו לנו לבלות בעיר הזאת"
השוטרים מתווכחים עם המארגנים

ביום שישי האחרון, הגיעו צעירים רבים אל קפה "ימבה" שבחוף לידו, שם התקיימה מסיבת חוף לוהטת. השמש, הים, המוזיקה… כל זה יצר אווירה מושלמת לבילוי של שישי בצהריים. חתך הגיל נע שם בין ה-20 ל-30, למרות שהיו כמה כאלה שהם קצת פחות (אבל מעל 18!) וגם כמה כאלה שהם קצת יותר, האנשים אכלו, שתו, רקדו ובעיקר נהנו.
השלמות הפסטורלית הזו נקטעה בבת אחת, כשבסביבות השעה 14:30 הגיעו למקום שוטרי משטרת אשדוד והפסיקו את המוזיקה בטענה כי זה מפריע למתרחצים בחוף. הנוכחים ההמומים לא ידעו מה לעשות, המארגנים של המסיבה ובעלי המקום ניסו למצוא פתרון מהיר ורק לאחר כ-20 דקות של דין ודברים, הסכימו השוטרים להחזיר את המוזיקה בתנאי שהווליום יהיה נמוך משמעותית, מה שכמובן פגע בהנאת המבלים.

ori regev2אחד המארגנים, אורי רגב בן ה-24 עבד קשה במשך שבועיים למען הצלחת המסיבה, שקיווה כי תיהפך לנוהל קבוע בימי שישי במקום. בשיחה עם "אשדוד אונליין" מספר על התסכול שלו ושל חבריו:
"אני אשדודי מבטן ומלידה, תמיד אהבתי את העיר הזאת ותמיד רציתי לעשות משהו מרענן ואת האהבה שלי למוזיקה לא ניתן לשנות. הרמנו הפקה, רצינו לעשות שמח לכל החבר'ה הצעירים בעיר, משהו חדש, מרענן, שונה, נגד אלימות ונגד סמים. הכל מאהבה, כל בנאדם יכול להגיע למקום ולהתחבר להפקה שלנו. המוזיקה שלנו פתוחה ומתחברת לכולם.
כל פעם שאנחנו מנסים להרים משהו אומרים לנו לא, והכל נובע בגלל עודף בירוקרטיה וכביכול צריך אישור המשטרה, אבל האישור הזה דורש כל כך הרבה פרטים וסעיפים שזה בכלל בלתי ניתן לביצוע.
גם ככה הרבה אשדודים עוזבים את העיר בגלל מצוקת הדיור והעבודה, אז למה לא לתת לאלה שכן נשארים בעיר את האפשרות לבלות כאן. חשוב להגביר את המודעות ואת תרבות הבילוי בעיר לטובת אותם הצעירים שבורחים לנו. העירייה עשתה תכנית מדהימה לארועי הקיץ בעיר, לילדים, להורים, למשפחות, לבני הנוער, למבוגרים שאוהבים מופעים מסוימים אבל מה עם החבר'ה הצעירים, חיילים, סטודנטים… כאלה שאוהבים מוזיקה אלקטרונית, שאוהבים לרקוד? בכל עיר לאורך החוף בישראל מקיימים פסטיבלים בחוף ומסיבות חוף ולא רק של אומנים וזמרים, אלא גם של מוזיקה אלקטרונית שמאד פופולרית בקרב צעירים בשנים האחרונות. אפילו בירושלים הייתה לא מזמן מסיבת רחוב ענקית עם מיטב הדיג'יים.
אנחנו מבקשים שיתוף פעולה מהעירייה והמשטרה, שיגדירו לנו איפה מותר לנו לעשות מסיבות והפקות ואיפה אסור לנו. אנחנו שומרי חוק ואנחנו רוצים לעשות הכל בשיתוף פעולה מלא, כדי שנוכל ליהנות מרצועת החוף היפה הזאת".

דובר המשטרה (לכיש):
מבדיקה שנערכה עולה כי המסיבה התקיימה ללא אישור משטרה כלל. זאת ועוד, באותה שעה התקבלו תלונות רבות אודות רעש חריג בחוף הים, ולכן הגיעה למקום ניידת של השיטור העירוני.
בעלת העסק שלא ידעה אודות חובת ההיתר המשטרתי, התנצלה ומיוזמתה הנמיכה את עוצמת המוזיקה תוך שיתוף פעולה מלא עם השוטרים.

לגלריית התמונות המלאה מהמסיבה 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך