בן שמעון: "מתפתחת פה קבוצה ממש טובה". מחמאות לצבטקוביץ'. יתכן חיזוק נקודתי

מ.ס אשדוד עלתה למקום השלישי. המאמן בן שמעון מרוצה. בקבוצה מרוצים מאוד מהבלפ ננאד צ'בטקוביץ'. יתכן חיזוק בחלון העברות אבל לא יותר משחקן או שניים.
בן שמעון.

במ.ס אשדוד התעוררו לאחר הניצחון על הפועל ת"א, 1:2, לבוקר של מקום שלישי מרחק נגיעה מהשני. אשדוד רחוקה 2 נקודות ממכבי ת"א השנייה בטבלה, אבל חסר לה משחק. כך שאשדוד יכולה גם לעבור את ת"א.

בקבוצה חילקו מחמאות לשחקנים שלמרות חסרון של 10 שחקנים ולאחר שבועיים שהם לא שיחקו, הםחזרו עם ניצחון ועוד אחרי פיגור. רבים שיבחו על הבלם ננאד צ'בטקוביץ' ששיחק והיה מחויב למרות שלא התאמן כי היה גבולי בבדיקת הקורונה. בקבוצה מרוצים מאוד מצ'בטקוביץ', שימשיך עוד עונה.

לאחר הניצחון על הפועל ת"א אמר המאמן בן שמעון: "הדבר הכי מעודד מהכל זה לראות את הקבוצה הזו מנצחת משחשים של אופי לראות שחקנים מתעלים גם בתוך כל הכיף הזה שנקרא מ.ס אשדוד יש כמה יחידים שבולטים, ננאד סבטקוביץ לא התאמן כבר שבוע הגיע למשחק הזה פשוט להסיר את הכובע בפני המקצוענות האדירה שלו. אבל גם שחקנים אחרים שעשו מאמץ לא נתנו למצב להשפיע עליהם, באו למשחק הזה ונתנו את כל כולם גם אם לפעמים היכולת הייתה היכולת פחות טובה, או יותר טובה. אבל בהחלט נתנו את הלב והנשמה, מתפתחת פה קבוצה ממש טובה שאפשר לסמוך עליה ונמשיך לעבוד קשה ולהתפתח".

יחזקאל בדרך לבשל לבאיו.

באשדוד עשויים להתחזק בחלון העברות. ברור שזה לא יהיה ביותר משחקן אולי שניים. החיזוק יהיה ככל הנראה בהגנה, ובהתקפה. אבל זה זה יהיה נקודתי.

רועי גורדנה אמר לאחר הניצחון: "ניצחון מאוד חשוב שלנו בתקופה הזו של הקורונה, כל החוסר וודאות הזה עם השחקנים שלא היו, כן היום חולים/ לא חולים. הראנו המון אופי בניצחון הזה, מחצית ראשונה גם יכולת, מחצית שניה קצת פחות, נשב נראה את הוידיאו ננתח. יש משחקים מסוימים ותקופות שלצערי שאני אומר את זה צריך לקחת את הנקודות, גם אם זה בא על חשבון יכולת לפעמים. מחצית שניה חזרנו לעמדות, עמדנו טוב בהגנה, לא זוכר מצבים של הפועל תל אביב וניצחון מאוד חשוב שלנו ממש, מעיף אותנו גם קדימה, לאור התוצאות של מכבי תל אביב ומכבי פתח תקווה. אנחנו מאוד שמחים ורק המשכיות אחרי הסגר, שכבר יגמר ותעזוב אותנו כל הסיטואציה הזו של הקורונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך