תינוקת נולדה ללא דופק. בחדר הלידה באסותא אשדוד הצילו את חייה

מיכאל לוין, אח אחראי במחלקת פגייה וטיפול נמרץ ילודים בביה"ח וד"ר עידן פרי טישל, הצילו לפני כחודש תינוקת שנולדה ללא סימני חיים. מיכאל לוין: "ביצענו החייא המוצלחת שהצילה את התינוקת. יש פה צוות עם יחס אישי ואכפתי כלפי המשפחות".
תינוק עם אינפוזיה

חייה של תינוקת שנולדה לפני כחודש בבית החולים אסותא אשדוד, ניצלו הודות להחייאה מהירה שביצעו בה בחדר הלידה בבית החולים

התינוקת נולדה ללא דופק וסימני חיים. מיכאל לוין, אח אחראי במחלקת פגייה וטיפול נמרץ ילודים בביה"ח וד"ר עידן פרי טישל, ביצעו בה את ההחייאה. הוא מספר על מה שארע: "לפני כחודש הייתי כונן, הרופא התורן ד"ר עידן פרי טישל, קרא לי להגיע מהר לביה"ח בעקבות לידה של תינוקת ללא סימני חיים. הגעתי במיידי, ביצענו החייאה מוצלחת שהצילה את התינוקת. חששנו מאוד מנזק לתינוקת אבל היא הוסיפה והשתפרה ובחלוף שבועיים השתחררה בריאה לחיק משפחתה".

מיכאל מספר על הצוות של מחלקת פגייה וטיפול נמרץ ילודים בביה"ח: "רוב הצוות במחלקת הפגייה וטיפול נמרץ ילודים נמצא כאן ממועד פתיחת ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד. הצוות הוא משפחה מגובשת, האווירה עוטפת ותומכת עם יחס אישי ואכפתי כלפי המשפחות. אנחנו מגיעים בכל יום בשמחה לעבודה ובטוחים שזה מקרין החוצה".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך