סוף לחגיגות האלכוהול בחופים!

עיריית אשדוד ממשיכה במדיניות האכיפה שלה בפארקים ובחופי אשדוד, כשפקחי השיטור המשולב מחלקים דוחות, מחרימים רמקולים ושופכים את תכולתן של מאות בקבוקי אלכוהול

פעילות האכיפה של היחידות העירוניות זוכות לשבחים הן מגורמי העירייה והנהלת העיר והן מתושבים העדים לנוכחות הבולטת של יחידות האכיפה ולפעילות האינטנסיבית אשר נועדה להבטיח כי הקיץ יהיה הרבה יותר נעים באשדוד. השיטור המשולב והפיקוח העירוני מיישמים את המדיניות העירונית בכל חלקי העיר ובחופי הרחצה, בעיקר בסופי שבוע, וללא כל התפשרות. "ההמלצות של העירייה הן כמובן לעודד את התושבים להתנהגות מתחשבת ולשמור על סביבה בטוחה ונעימה" אומרים במינהל התפעול.

שלומי ירוחם ודוד בן שטרית המובילים את השיטור המשולב באשדוד, מדווחים על פעילות האכיפה בסוף השבוע האחרון. " ערכנו שני מבצעים בפארקים העירוניים בימים חמישי ושישי, ובחופי הים ערכנו מבצעים בסוף השבוע" אומרים בשיטור המשולב ומפרטים את פעילות האכיפה בכל חלקי העיר. להלן סיכום הפעילות: 4 דוחות תנועה בריונות, החרמת רמקול, התראה על מנגל בפארק, 8 התראות שהייה בפארק, 30 התראות רעש, 16 דו"חות רעש, 116 שפיכות אלכוהול. "היקף הפעילות הולך ויורד, מה שמלמד כי ישנה הפנמה של המדיניות החדשה והנחישות שלנו באכיפת החוק והשמירה על הסדר הציבורי" אומרים בשיטור המשולב.

כמו כן נערכו מבצעי אכיפה בחופי הים, בסוף השבוע. "כמו בכל סופי השבוע האחרונים, קיימנו גם הפעם מבצע חופים וגם הפעם אכפנו את החוק בצורה נחושה" ומסכמים: התראה אחת על הבערת אש בחוף, 28 התראות בקבוקי זכוכית, 16 התראות רעש, 6 התראות כלב ללא אמצעי בטיחות, 1 התראה על צרכים, 1 התראה על אוהל, 4 דו"חות רעש, 4 דו"חות בריונות תנועה, 1 דו"ח פסולת, 6 דו"חות כלבים ללא אמצעי בטיחות, 4 החרמות רמקולים ו-111 שפיכות אלכוהול.

בנוגע לחופים מעידים עובדי השיטור המשולב: "ישנה הבנה של האזרחים וירידה מאסיבית בכל מה שנוגע למטרדים ציבוריים" ומוסיפים כי "פעילות האכיפה והנוכחות שלנו מורגשת היטב ועוברת מפי לאוזן כ'אש בשדה קוצים'. אנו רואים את השינוי לטובה והפרגון מהתושבים מעודד אותנו להמשיך באותה הדרך".

הנהלת העיר וראש מינהל החינוך מיהרו לשבח את השיטור המשולב על העבודה האינטנסיבית ועל כוחות הסיוע של הביטחון העירוני והפיקוח העירוני הנותנים מענה מקביל ותמיכה במקומות הנדרשים. דוח מפורט על עבודת הפיקוח העירוני יצא בנפרד ויתמקד בפעילות הפיקוח עצמו. "שילוב של כל זרועות האכיפה מביא להצלחה, והפרגון בשטח מלמד על כך שהתושבים מעריכים זאת ומעוניינים בפעילות הזו" אומרים שם.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שיבח את הפעילות והזכיר כי רק פעילות מתמדת וללא הרף מצליחה להשיג את התוצאה המקווה. "בזכותכם אשדוד יפה ונעימה יותר" הודה ראש העיר לאנשי השיטור והביטחון ולכל מי שמסייע ביצירת האווירה הנכונה בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך