המשטרה עצרה 3 חשודים בחשד לעבירות מרמה הונאה ומס

הותר לפרסום: שלושה חשודים נעצרו אתמול על ידי המשטרה בחשד למרמה והונאה בכסות מכירת עסק מוצלח. במשטרה נעשים מאמצים לאתר קורבנות נוספים.
ניידת משטרה על המדרכה

שלושה חשודים (41, 38 ו-30) תושבי בית שמש ואשדוד נעצרו אתמול (שלישי) על ידי המשטרה ורשות המסים בחשד למעורבותם בעבירות מרמה, הונאה ועבירות מס בהיקף כספי של מאות אלפי שקלים. מעצרם הנו תולדה של חקירה סמויה שנערכה חודשים ארוכים על ידי המשטרה יחד עם פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום ברשות המיסים ואתמול זאת הפכה גלויה עת בוצע כאמור מעצרם של המעורבים.

מהחקירה עד כה עולה כי במהלך השנה האחרונה הצטברו מספר מקרים בהם על פי החשד קשרו המעורבים קשר וביצעו עבירות מרמה והונאה תוך שפעלו על פי החשד בשיטתיות ובתחכום רב ובכך שלשלו לכיסם מאות אלפי שקלים, ואף יותר.

על פי החשד, דאגו המעורבים לפרסם בעיקר בקרב מקומונים חרדיים עסקים למכירה בתחום המזון, או מכבסה למשל, תוך יצירת מצג שווא בפני המתעניין ברכישה כי מדובר בעסק רווחי מאוד, לרבות הצגת מסמכים המעידים על כך, מסמכים שעל פי החשד הנם מזויפים, ותוך יצירת מניפולציות המשרתות את רצונם מכרו את העסק "המצליח" לאדם תמים בסכום רב שאת חלקו דרשו לקבל בעקיפין ונמנעו להצהיר עליו לרשויות המס.

בתום חקירתם אמש שוחררה בתנאים מגבילים חשודה בפרשה ואילו שניים אחרים נכלאו ומעצרם הוארך הבוקר בחמישה ימים נוספים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך