ההתאחדות: עונת הכדורגל, גם אם תתארך, תסתיים על כר הדשא

יו״ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון: "עונת 2020/21 תגיע לסיומה במקום היחיד בו היא ראוי לעשות זאת - כר הדשא. אנחנו בקשר רציף עם שר הספורט, שר הבריאות וכל גורם רלוונטי, הם מבינים היטב את ההכרח הספורטיבי להשיב את הפעילות בענף".
כדורגל

ליגת העל אולי עצר בגלל הסגר השלישי, אבל היום הודיעה ההתאחדות לכדורגל כי היא מבטיחה שהליגה תסתיים רק במגרשים, ולא משנה כמה זמן זה יצריך שתימשך.

ההתאחדות הודיעה הבוקר: "בעקבות מצב התחלואה בארץ וההחלטה הצפויה של הממשלה על הטלת סגר כללי ומחמיר, התכנסה אתמול אחר הצהריים ועדת ההיגוי למשבר הקורונה של ההתאחדות לכדורגל במטרה לדון בהשלכות האפשריות. חרף העובדה שכבר לפני שבועיים החליטה הממשלה על עצירת כלל האימונים והמשחקים בליגות ב' ו-ג', כמו גם כלל הליגות לנוער ולילדים (גברים ונשים), הבהירו חברי הוועדה והמשתתפים בדיון כי ההתאחדות לכדורגל תפעל ככל יכולתה לטובת חזרה מלאה לאימונים ולמשחקים בכלל הליגות במהירות האפשרית ובכוונתה להבטיח את סיום עונת 2020/21 על כר הדשא, גם אם הדבר יצריך את הארכת העונה".

יו״ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון: ״עצירת האימונים והמשחקים כבר לפני שבועיים, כמו גם הסגר הכללי הצפוי, מציבים אתגר גדול עבורנו אבל אנחנו נחושים לעשות כל שלאל ידינו במטרה לחזור במהירות האפשרית לפעילות בכלל הליגות ובמפעל גביע המדינה, כך שעונת 2020/21 תגיע לסיומה במקום היחיד בו היא ראוי לעשות זאת – כר הדשא. ההתאחדות לכדורגל נערכה מבעוד מועד לאפשרות שנגיף הקורונה והתחלואה הגוברת יחייבו עצירות במהלך העונה, גובשו ואושרו פורמטים חדשים ולוחות זמנים ריאליים ואנחנו משוכנעים כי גם בזכות קצב החיסונים המרשים נעמוד באתגר האדיר שניצב בפני הענף. ידענו בכל פעם לחזור חזקים יותר וערוכים בהתאם, וככל שהעצירה הפעם תהיה קצרה יחסית כך ישובו השחקנים והשחקניות בליגות ובגילים השונים לפעילות מהר ככל האפשר. אנחנו בקשר רציף ופורה עם שר הספורט, שר הבריאות וכל גורם רלוונטי, הם מבינים היטב את ההכרח הספורטיבי להשיב את הפעילות בענף ויחד נצלח גם את הסגר השלישי, האחרון כך כולנו מקווים״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך