גם הילדים ישארו בבית: הממשלה מתכנסת להכריע על סגר מלא החל מיום שישי

המכשול האחרון בדרך לסגר הוסר לאחר שכחול לבן הביעה הסכמה עקרונית למהלך. בשעה זו מתכנסת הממשלה לאישור הסגר
צילומים וסרטון: דוברות המשטרה.

 הממשלה מתכנסת בשעה זו להכריע על סגר מלא החל מיום שישי הקרוב. משרד הבריאות צפוי להציג הצעה להטלת סגר כולל באופן מיידי, שבמסגרתו תופסק לחלוטין פעילות מערכת החינוך, ופעילות המשק תצומצם למקומות עבודה חיוניים בלבד. בתוך כך, יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ הסיר את התנגדותו לסגירה מלאה של מערכת החינוך: "אמרנו שנחכה עד פרסום הנתונים, וכרגע המצב לא נראה טוב".

מוקדם יותר היום ערך שר הבריאות יולי אדלשטיין תדרוך לתקשורת, אחרי שקיים דיון חירום עם הנהלת משרדו בעקבות נתוני התחלואה המדאיגים. "אנחנו צריכים להגיע לסגר מלא במדינת ישראל, ללא עבודה מלבד חיונית, עם מערכת חינוך סגורה ועם אפס התקהלויות", הדגיש אדלשטיין.

בהמשך אף הדגיש ואמר כי "יש אפשרות לצאת מזה, אם נשים בצד את כל השיקולים הלא עניינים, אם נזכור שיש במדינה עדיין ערבות הדדית, אני מציע שכל אחד יחשוב מה האחריות האישית שלו, ואיך אפשר לצאת מהצרה הזאת. אפשר שלא להגיע למצב של אותן מדינות שאנחנו אוהבים לקבל מהן דוגמא בשנים הרגילות, אנחנו לא רוצים להיות כמוהן הפעם. תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר, נמשיך במבצע החיסונים ונגיע לחוף מבטחים, נגיע אם כולם יפעלו ביחד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך