יום מיוחד: הסתיים מבצע חיסונים מורכב של עיריית אשדוד

מבצע מיוחד לחיסון אוכלוסיה בסיכון הסתיים היום בהצלחה מרובה, לאחר ש- 1,400 תושבי העיר המוגדרים בסיכון, כגון צעירים על הרצף האוטיסטי, ואוכלוסוה מבוגרת

משרד הרווחה והמנהל לשירותים חברתיים בעיריית אשדוד סיים היום מבצע חיסונים מורכב מאוד, כשבמהלכו חוסנו 1,400 אנשים. רונית צור ראש מנהל שירותים חברתיים אמרה כי "מצבע מורכב מאוד הסתיים בזמן קצר מאוד ובסופו אוכלוסייה חשובה לכולנו חוסנה היום, היה מרגש לראות שוב את הערבות ההדדית, מתנדבים ועובדי מד"א הגיעו וביחד עם עובד המנהל פעלו לחסן את כלל האוכלוסייה שהוזמנה למתחם.

ההכנות למבצע החיסונים החלו בשבוע שעבר במסגרתם הוסב אולם הספורט במקיף ח׳ למתחם חיסונים גדול, שחולק ל-12 עמדות חיסונים. כמו כן, נפרסה תשתית מחשוב ונפתחו עמדות קליטה לקראת הגעתם של המתחסנים. אוכלוסיות היעד למתן החיסיון היו אוכלוסיות עם נחישות, אוכלוסיות על הרצף האוטיסטי, תושבים וותיקים ועוד.

היום בשעה 9:00 בבוקר יצא המבצע לדרך. מנהלת השירותים החברתיים בעיריית אשדוד, רונית צור, נתנה את האות, ועל פי סדר שנקבע מראש הגיעו קבוצות מסודרות למתחם החיסונים, כאשר כל אחת ואחד מהמתחסנים הגיעו עם מלווה אישי ומיד התקבלו על ידי עובדי המנהל לשירותים חברתיים והמתנדבים אשר הובילו אותם לעמדת החיסונים.

צוותי מד״א ומתנדבים חיכו בכל תחנה, ועם רגישות גדולה הם קיבלו את התושב/ת, הסבירו וחיסנו. האושר היה גדול ויום מיוחד במינו, בו אוכלוסיה שיותר רגישה חוזקה על ידי המנהל לשירותים חברתיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך