יואב ג'ראפי: "מקווים לפתוח את הסיבוב השני של העונה הכי טוב שאפשר"

אשדוד תשחק בשבת (18.30) מול קרית-שמונה, במשחק שיפתח את הסיבוב השני. בסיבוב הראשון אשדוד נוצחה 2:0 בבית. המאמן בן שמעון: "יש לנו קבוצה טובה ואני סומך עליה".

הסיבוב השני יוצא לדרך גם עבור מ.ס אשדוד.

אשדוד תפגוש בשבת במשחק שיפתח את הסיבוב את קרית שמונה בחוץ (18.30).  למי ששכח זה היה המשחק שפתח את העונה ובו נוצחה אשדוד  שממוקמת כעת במקום הרביעי בטבלה, 2:0 בבית. קרית-שמונה ממוקמת שישית.

יואב ג'רפי שוער הקבוצה אמר לפני  המשחק מחר: "יוצאים למשחק חוץ קשה ומקווים לפתוח את הסיבוב השני של העונה הכי טוב שאפשר מבחינתנו ולהמשיך לצבור נקודות בדרך למטרות של הקבוצה"

בן שמעון. (צילום טל אקוקה).

מאמן אשדוד רן בן שמעון: "משחק קשה נגד קבוצה טובה ואנרגטית. נצטרך להיות בכושר טוב. יש לנו קבוצה טובה ואני סומך עליה. זה שבוע מאוד חשוב עבורנו".

אגב בוועדה המקצועית של איגוד השופטים פרסמו את ההחלטות שלהם בנוגע לאירועים שהתרחשו במשחקים השונים, ושם קבעו: השער שכבשה מ.ס אשדוד מול בית”ר ירושלים בתוספת הזמן בטדי היה חוקי, כשלא היה שחקן בעמדת נבדל במהלך בו באיו מצא את הרשת, ולכן מדובר בהחלטה נכונה של עוזר השופט, שאושרה ע"י שופט המסך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך