אנדרטת חיל הים בגן אלישבע הושחתה

האנדרטה הושחתה בצבע אדום וכתובות גרפיטי שרוססו עליה. גם הקיר ההיקפי רוסס. גורמי העירייה הגיעו באופן מידי לטפל במקום ולהחזיר את במהירות האפשרית את המקום כפי שהוא ביום יום .

ארוע קשה התגלה הבוקר בגן אלישבע.

הבוקר, שישי, גילו עובדי עיריית אשדוד את הזוועה באנדרטת חיל היום הממוקמת בגן אלישבע ברובע א'. האנדרטה הושחתה בצבע אדום וכתובות גרפיטי שרוססו עליה. גם הקיר ההיקפי רוסס.. גם הקיר ההיקפי רוסס.

מנהלת התפעול ,מנהלת רובע א' לקחה את הפיקוד על הטיפול , אגף תפו״ח ומחלקת נטיעות גן אלישבע הגיעו באופן מידי לטפל במקום ולהחזיר את במהירות האפשרית את המקום כפי שהוא ביום יום .

מהעירייה נמסר: "זכר הנופלים חשוב לכולנו ולכן פעלנו במהירות הגדולה ביותר תוך הפעלת כוחות רבים במטרה לסיים את העבודות גם לפני כניסת השבת. לא רצינו שהזוועה תחשף או תשאר כך עד יום ראשון".

המוקד העירוני ביחד עם "מוקד רואה" מנסים למצוא את מבצעי הזוועה ובשבוע הבא גם יתווספו מצלמות נוספות ומתקדמות יותר, אשר יסייעו על הפיקוח לאורך כל היום .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך