בשורה לתושבי העיר: פארק אתגרים החדש קיבל היתרים

בשורות משמחות מגיעות מעיריית אשדוד והחברה לתיירות אשדוד לאחר שהודיעו כי פארק אתגרים החדש, שעל תכנונו עמלו רבות, קיבל את כל ההיתרים הנדרשים ובקרוב יתפרסם מכרז להקמתו ⦿ היזם שיזכה במכרז יוכל להתחיל מיד בביצוע הפרויקט, לאחר אישור מועצת העיר ומשרד הפנים ⦿ המתחם צפוי להכיל במתקני מים חדשניים, פארק אקסטרים, מתחם קארטינג ומיני לונה פארק

לאחר תכנונים ארוכים, עיריית אשדוד והחברה לתיירות אשדוד הודיעו כי פארק אתגרים החדש קיבל את כל ההיתרים הדרושים ובקרוב יתפרסם מכרז להקמתו. מדובר במיזם רחב היקף, על מתחם של 40 דונם וצפוי להכיל מתחם מים מתקדם ומלא במתקני מים חדשניים, פארק אקסטרים, מתחם קארטינג ומיני לונה פארק.

בפארק המים יהיו מגוון אטרקציות מים, בהן בריכת גלים, 3 מגדלי מגלשות – אקסטרים, רגילה ומשפחתית, נהר גועש, ועוד. המתקן האתגרי שיוקם לצידו הוא מבנה ענק בן מספר קומות של מתקנים מאתגרים בדרגות קושי משתנות, המאפשרות למשתתפים לגלות מחדש מיומנויות מוטוריות ופיזיות בהן לא השתמשו זמן רב. עוד יהיו מתחם קארטינג עם מסלולים ברמה גבוהה ומיני לונה פארק עם מתקנים המתאימים לילדים.

בצמוד לקומפלקס יוקם על ידי העיריה, מגרש חניה עם כ- 400 מקומות חניה. הוא ממוקם בסמוך לשפך נחל לכיש, בצמוד לטיילת נחל לכיש. עלות ההקמה המשוערת עומדת על 60-70 מיליון שקלים והפעלתו תהיה במודל ה- BOT, לתקופה של 20-25 שנה. היעד לסיום הפרויקט הוא 3 שנים. במקביל, יפונה פארק האתגרים הנוכחי, ובמסגרת הסכמי הגג תוקם בשטחו שכונה בת 2,700 יחידות דיור, שתצא לשיווק בימים הקרובים.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "אני שמח לבשר כי מיזם מרשים וחדשני זה הוא חלק מקומפלקס גדול מאוד שיוקם בעיר – רובע פארק לכיש בכניסה הצפונית של העיר, בו יוקמו 2,700 יחידות דיור לצעירים, קריית הספורט עם אצטדיון כדורגל בן 20,000 מושבים, היכל כדורסל עם 5,000 מושבים ובריכה אולימפית, רובע חדש שישפיע מהותית על עתיד העיר למען תושבי העיר ובמיוחד עבור צעירי אשדוד".

שמעון כצנלסון ממ"ק ראש העיר: "אחרי תקופה ארוכה שחיכינו להחלטה, אני שמח לבשר כי החברה לתיירות אשדוד ממשיכה בפיתוח יוזמות תיירותיות ומיישמת את תכנית האב לתיירות והוצאת החזון התיירותי אל הפועל, פארק אתגרים המחודש שיועתק עקב בניית רובע פארק לכיש החדש לטובת צעירי העיר, יוקם מחדש לצד מתקנים חדשים, פארק אתגרים המחודש יהפוך לאטרקציה תיירותית שתמשוך תיירים רבים אשר יעניקו לתושבי העיר מקום בילוי בין היפים בארץ. מברך על הוצאת ההיתר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך